FANDOM

Nie Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Zapewne niektórzy słyszeli o serii animacji "Madness" od Krinkels (Matthew D. Jolly) tworzone w programie Flash Player (np. Madness Combat itp.).

Jest jednak pewna sprawa, która tyczy się twórcy. Twórca miał trudne dzieciństwo i czuł się przez to bardzo poszkodowany. Podobno po ukończeniu 25 lat zaczął tworzyć pierwsze animacje.

Breadman

The death of Breadman

The Return of Breadman

Marsh-Mellow-Madness

Madness Combat 1

Madness Combat 2

Madness Combat 3

Tricky Bangbanggooberblat

Madness Combat 4

Music Video 1

Madness Combat 5

Project I.V.

Music Video 2

Madness Combat 6

Tricky Madness 2

Madness Combat 7

Crap

Garbage

Piss

Vomit

Leisurely Ragtime

Madness Combat 8

35 Seconds of Rock

Rectangle N' Oval

Madness Combat 9

Nasty Pig

Meet the Krinkels

Madness Combat 5.5

Madness Combat 6.5

Incident: 001A

Madness Combat 10

Incident: 010A

Madness Combat 7.5

Incident: 011A

Incident: 100A

Incident: 101A

Incident: 110A

Portal Turret AMV

Incident: 111a

Incident: 1000A

Po skończeniu "Incident: 1000A" zaprzestał tworzenia animacji. W 2014 roku powrócił i poprosił Cheshyre (twórca soundtracka do Madness), żeby stworzył dobry utwór. Cheshyre stworzył chaotyczny utwór i Krinkels zaczął tworzyć animacje. Animacja składała się z 4 części. Pierwsza część przedstawiała początek jak w "Madness Combat 9", lecz po 5 minutach filmiku było można zobaczyć coś, czego nigdy nie było w "Madness". Postacie były zbyt realistyczne i strasznie małe. Gdyby przyjrzeć się dokładniej, to było można zobaczyć zmasakrowane twarze ludzi. Koniec pierwszej części był zrobiony inaczej niż zwykle. Wszyscy byli niebiescy nawet "TRICKY THE CLOWN" i "Auditor", chociaż "Tricky the Clown" stał się zombie w "Madness Combat 3", a "Auditor" był czymś w rodzaju demona.
20120722000550!Agents

Tak wyglądali agenci z Madness

Część 2 i 3 to były normalne, zwykłe walki itp.

Natomiast w 4 części widać pewne logo na ciałach postaci. Jest to logo NASA. A postacie, jak się okazuje, to pracownicy NASA.

Madness - The retrun of the Blood Monster clip

Kawałek "Madness: The retrun of the Blood Monster"

Jeśli znajdziesz pełne 4 części "Madness: The return of the Blood Monster", to wiedz, że będziesz miał koszmary. W snach będziesz w NASA i będziesz widzieć zmasakrowane ciała pracowników. 3 miesiące później obudzisz się w nocy i zobaczysz kogoś w rogu pokoju. Będzie to TRICKY THE CLOWN ze swoim znakiem drogowym. Jeśli szybko zamkniesz oczy, nic ci nie będzie.
Blood Monster scetch 1 by JSMarantz

Tak wyglądał "Blood Monster"

Natomiast jeśli będziesz mu się przyglądać, to na suficie powstanie czarna maź. Będzie to Auditor, który wejdzie w ciebie i skoczy tobą przez okno. A jeśli mieszkasz na parterze, to weźmie nóż kuchenny i podetnie ci gardło, po czym z ciebie wyjdzie i pójdzie z TRICKY THE CLOWN mordować dalej.

Twórca: DarkMonsterYR

Więcej z Fandomu

Losowa wiki