FANDOM

Angela i jej siostra zostały osierocone. Mogły polegać tylko na sobie.

Żyły w zgodzie, ponieważ ojciec przed śmiercią powiedział, że życie jest zbyt krótkie, aby się kłócić.

Jednak, życie zawsze stawia płotki i kopie dołki, w które wpadamy.

Angela nie miała pracy. Utrzymywała się z pieniędzy otrzymywanych od dziadków, a jej mała siostra wymagała opieki, więc nie miała czasu na podjęcie szkoły, a tym bardziej pracy.

Po kilku latach dziadkowie Angeli umarli, a ona i jej siostra zostały same. Nie miały nic.

Pewnego dnia, gdy Angela robiła śniadanie, zobaczyła przez okno kogoś, kto podłożył coś pod jej drzwiami.

Angela wyszła z domu, ale tej osoby już nie było. Przed drzwiami stało pudło. Dziewczyna wzięła je do domu i otworzyła.

— O mój Boże! — krzyknęła.

W pudle znajdowała się maska, trzy noże, pistolet oraz lista osób. Pod tym wszystkim leżał list. Angela otworzyła go.

"Znam Twoją sytuację. Wiem także, że masz siostrę, którą chcesz chronić. Dostrzegam w Tobie kogoś mi znajomego, jednak nie wiem, czy będziesz tak samo użyteczna jak on. Ale do rzeczy: jestem Ci skłonny zapłacić 500 000 $ za zabicie osób z tej listy. Rozumiem, że nie masz doświadczenia w tego typu sprawach, ale nie martw się; jutro przyniosę kolejny list, w którym wszystko dokładnie opiszę. Oczywiście jeśli się zgodzisz. Jeśli odmówisz, zabierz wycieraczkę sprzed drzwi, a jeśli się zgadzasz, zostaw ją w spokoju.

Miłego Dnia"

Angela nie miała wyboru. Musiała podjąć jakąś pracę, a nagroda zapewniłaby jej przyszłość. Tylko kto zaopiekuje się jej siostrą?                        

Następnego dnia Angela niecierpliwie wyczekiwała pudełka, aż w końcu przyszło. Otworzyła je. W nim było 10 000 $ i list.

"To, co otrzymałaś, to zaliczka. Na odwrocie listu znajduje się adres mojego znajomego, który Cię wyszkoli. Jeżeli spyta kto Cię przysyła, odpowiedz Siódmy Krąg."

Angela poprosiła swoją przyjaciółkę o zajęcie się jej siostrą. Gdy doszła na miejsce, okazało się, że jest to stara akademia wojskowa. Przy drzwiach stało dwóch bramkarzy. Dziewczyna podeszła do nich i powiedziała:

— Siódmy Krąg. 

Jeden z bramkarzy dał jej opaskę.

— Załóż ją na oczy. — mruknął. 

Angela włożyła opaskę i poszła zgodnie z wskazówkami bramkarza.

— Jesteśmy na miejscu. Możesz zdjąć opaskę.

Zdjęła opaskę i zobaczyła szereg kobiet w maskach. Za nimi, stał bardzo dobrze zbudowany mężczyzna.

— Ty pewnie jesteś Angela? — zapytał.

— Tak, to ja.

— Mój przyjaciel mówił, że przyjdziesz. Chodź za mną. — po chwili burknął do swoich podwładnych: 

— Oddział, rozejść się!

Angela poszła z mężczyzną.

— Jak już pewnie zauważyłaś, zostałaś tu sprowadzona, ponieważ mój przyjaciel zauważył w tobie potencjał. Ale nie będę cię tym zanudzał. Wytłumaczę ci zasady i powiem czego oczekuję. Po pierwsze: chcę pełnej dyscypliny, szacunku i bezwarunkowego wykonywania rozkazów. Po drugie: nikt nie może wiedzieć o tym miejscu. Po trzecie: zostaniesz tu wyszkolona na zabójczynię. Rozumiesz?

— Tak.

— Odpowiadaj "Tak, Sir."

— Tak, Sir.

— Co tydzień będziesz dostawała grafik treningów. Po 2 miesiącach będziesz miała 3 egzaminy: jeden pisemny, drugi ustny, trzeci praktyczny.

Angela po powrocie do domu dużo rozmyślała. Nie mogła się w żaden sposób wycofać. Nie miała pieniędzy, a czynsz za mieszkanie nie był zapłacony. W każdym momencie mogła wylądować na ulicy, więc podjęła naukę w Akademii Zabójczyń. 

Po dwóch tygodniach, Angela była zupełnie wykończona. W 3 i 4 tygodniu była to dla niej rutyna. Młoda kobieta Stawała się narzędziem do zabijania. W marcu nadszedł czas egzaminów. Egzamin ustny i pisemny zdała na stopień "Dobry". Na egzaminie praktycznym okazało się, że ma zabić wyznaczony cel. Angela na początku się wahała, ale myśl o ochronie siostry wzięła górę i Angela zabiła cel.

Całą następną noc płakała w swoim pokoju. W końcu zrozumiała, że część uczuć jest zbędna.

Po zakończeniu akademii, Angela miała zabić osoby z listy. Było ich 6: 

1. Szef straży miejskiej;

2. Policjant;

3. Cywil;

4. Cywil;

5. Dyrektor szpitala.

Po zabiciu tych osób spojrzała na osobę nr 6. 

— O Boże... — przestraszyła się.

Na 6 miejscu była matka jej przyjaciółki. Angela nie mogła jej zabić. 

Po dwóch tygodniach nieznajomy wezwał Angelę do akademii.

Angela została zaprowadzona do ciemnego pokoju. Na środku była szyba, a za nią ktoś stał.

— Angelo, rozczarowujesz mnie...

— Nie mogę jej zabić! — mówiła przestraszonym głosem, a do oczu zaczęły napływać jej łzy.

— Musisz!

— A co jeśli odmówię?

— Nawet się nie waż! — syknął groźnie mężczyzna.

— Rzucam tę robotę! Mam swoją część pieniędzy.

— Angelo, popełniasz błąd... Posłuchaj, jeszcze tu wrócisz. 

Gdy Angela doszła do domu, zauważyła że okno jest wybite. Szybko pobiegła do salonu gdzie znalazła ciało swej przyjaciółki, a w jej głowie wbity był sztylet z listem. Angela szybko odwinęła zwiniętą kartkę papieru i odczytała list:

"Twoja siostra to nasze ubezpieczenie. Jeśli chcesz ją jeszcze zobaczyć, wykonuj rozkazy bez żadnych sprzeciwów!"

Angela upadła na kolana i pogrążyła się w łzach.

Dwa tygodnie później wróciła do akademii, by dowiedzieć się czegoś o swojej siostrze.

Frank, jej przełożony, powiedział, że jej siostra jest bezpieczna, ale w rzeczywistości zaginęła podczas transportu w Meksyku.

Angela musiała ślepo wykonywać rozkazy, aby zobaczyć zaginioną siostrę.

...

Ciąg dalszy nastąpi, ta historia jest nawiązaniem do Kris The Killer 

Dziękuję za przeczytanie Kris 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki