Fandom

Creepypasta Wiki

Bazgroł

2158stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

To moja pierwsza pasta, więc proszę o wyrozumiałość :)

Emily była nieśmiałą, a zarazem bardzo wrażliwą i uczuciową siedemnastolatką. Mieszkała na prowincji w Kansas. Jej chłopakiem był jej rówieśnik, Craig. Miała kilka przyjaciółek i można było uznać, że była szczęśliwa.

Do czasu.

Jej życie legło w gruzach, kiedy chłopak z nią zerwał, tłumacząc się słowami: "nigdy cię nie kochałem. Nie dawałaś mi tego, czego ja chciałem”. Jako że był przeciwieństwem Emily – towarzyski, otwarty i pewny siebie, niemalże cała szkoła szybko stanęła po jego stronie i zaczęła naśmiewać się z siedemnastolatki. Robiła to nawet jej najbliższa przyjaciółka, Patricia.

Dnia 12 grudnia 1974 r. Emily popełniła samobójstwo.

Po tygodniu Patricia przyszła do jej domu, w celu zabrania paru bluzek i płyt, które dziewczyna od niej pożyczyła. Przez nieuwagę wrzuciła także do swojej torby zeszyt od matematyki należący do zmarłej dziewczyny.

Emily uwielbiała rysować. Zamknięta w sobie dziewczyna często rysowała godzinami, tak więc bazgroły w zeszycie były normą. Dopiero w drodze do domu zauważyła, że ma ze sobą zeszyt niegdysiejszej przyjaciółki. Uznała, że go wyrzuci, w domu jednak szybko o nim zapomniała i w końcu wylądował on w jakimś kącie.

17 lat później, 12 grudnia 1991, Johny, jej syn, znalazł zeszyt od matematyki należący do Emily. Zaczął go przeglądać. Ciekawiło go czego uczyła się jego właścicielka. Jednak notatki szybko przestały mieć dla chłopca jakiekolwiek znaczenie i skupił się on na rysunkach, a szczególnie na jednym. Był to zwyczajny bazgroł znajdujący się na końcu zeszytu, podpisany datą "12 grudnia 1974”. Różnił się jednak od zeszytu, wyglądał jak nowo narysowany, pomimo że reszta zeszytu była wyblakła. Bohomaz przedstawiał bliżej nieokreśloną formę, w której można jednak było wyróżnić lekko wysuniętą część, zapewne symbolizującą głowę, na której natomiast było jedno oko, które wydało się chłopcu niezwykle wrogie. Rysunek rysowany był niebieskim długopisem, oko i kontury były ciemniejsze natomiast wypełnienie, jaśniejsze.

Johny podszedł do swojej matki i zapytał ją o autorkę zeszytu i o interesujący go rysunek. Patricia zadziwiła się (a także lekko przestraszyła) na jego widok, jednak odpowiedziała synowi jedynie, że autorka była wariatką i ma o tym nie myśleć, po czym wyrzuciła zeszyt.

Następnego dnia rano znaleziono martwą matkę w jej łóżku. Dziwny był fakt, że nie było możliwym określenie przyczyny śmierci - była całkowicie zdrowa, nie było żadnych śladów morderstwa. Jedyną wskazówką mógł być jedynie wycięty ostrym narzędziem na jej czole dziwny znak - nikt nie zdołał zrozumieć, co on przedstawia. Jedynie syn martwej stwierdził, że przypomina mu to rysunek z pewnego zeszytu - nikt mu jednak nie uwierzył, gdyż zeszytu nie odnaleziono.

Przez następny rok, co jakiś czas absolwentom szkoły, do której chodziła Patricia przydarzały się nieszczęścia - Cave McFly złamał nogę, Amanda Son zginęła w wypadku samochodowym. Jedynie osoby, które nie dokuczały Emily pozostały nietknięte. Wszystkie ofiary miały ten sam, dziwny znak na jej czole, identyczny jak u Patricii.

Rok po tajemniczym zgonie matki, matka Emily miała dziwny sen, w którym widziała swoją córkę o 18 lat starszą. Miała ona jednak rany takie same jak wtedy, kiedy popełniła samobójstwo – była nawet w tej samej koszulce. Uśmiechnęła się do mamy, podziękowała za opiekę, po czym zamordowała swojego byłego chłopaka w niezwykle okrutny sposób.

Następnego dnia policja znalazła martwego Craiga Mitchella.

W miasteczku zaczynała powoli panować panika. Absolwenci szkoły uciekali jak najdalej - co okazało się bezcelowe, gdyż w czasie nie dłuższym niż miesiąc przychodziła wiadomość o ich śmierci. Osoby, do których wrażliwa nastolatka nie miała żalu, były natomiast bezpieczne.

Brita Bird, jedna z nielicznych dziewczyn niedokuczających Emily, domyślała się powodu tych zgonów. Otóż śnił jej się duch dziewczyny, który ostrzegł ją przed ingerowaniem w tę sprawę. Bird próbowała jej wyjaśnić, że nie jest to sposób, jednak zjawa słysząc to odeszła mrucząc złowrogie słowa.

Kolejnej nocy policja przybyła do jej domu w celu ochronienia przed ewentualnym mordercą. O 3:00 przez okno wleciał zeszyt, który następnie otworzył się i wyłoniła się z niego postać. Zmierzała ona w kierunku oniemiałej Brity, jednak w ostatniej chwili policjanci ocknęli się i kazali jej odejść, tym samym ją płosząc i ratując Britę.

Tajemniczy zeszyt zabrano do zbadania. Po nieudanych badaniach konwencjonalnych zdecydowano się na metodę niekonwencjonalną - wezwano egzorcystę.

Emily powiedziała mu, że mści się za poniżanie jej i doprowadzenie do samobójstwa, nie chciała jednak mówić jaki jest jej cel ani co można zrobić, aby ją uspokoić. Po długiej, wielogodzinnej sesji, zeszyt otworzył się na ostatniej stronie i pojawiła się strzałka wskazująca na pobliski cmentarz, po czym duch Emily zniknął. Egzorcysta doskonale wiedział, o co chodzi.

Po tym wydarzeniu zeszyt położono na grobie dziewczyny, a każdy, kto go dotykał doznawał oparzeń. Sytuacja w miasteczku się uspokoiła, jednak dziwne rzeczy zaczęły się dziać na cmentarzu - doszło na przykład do zniszczeń grobów należących do osób, zabitych przez Emily. Ponadto, 12 grudnia każdego roku na grobach pojawiały się znane już wszystkim plamy, dlatego w 1997 roku zdecydowano się przenieść wszystkie groby,za wyjątkiem grobu sprawczyni zjawiska.

Grób zniknął, a na jego miejscu wyrosły czarne róże układające się w plamę z wystającą głową i okiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki