FANDOM

Góry San Bernardino kryją w sobie wiele dzikich regionów, w których jakąkolwiek wzmożoną aktywność ludzką odnotowano ostatnio 100 lat temu. To tutaj górnicy i drwale zdobywali materiały potrzebne do budowy malutkiego jeszcze wtedy Los Angeles. Ale, jak w większości branż w tamtych czasach, nie przynosiło to zbyt wielkich zysków, a życie pracowników nie było tak ważne jak teraz.

Pewnego dnia tunel jednej z kopalni zawalił się. Górnicy musieli walczyć o życie, pijąc wodę spływającą z jaskini, jedząc szczury, grzyby, a także martwych współpracowników. Próbowali kopać od wewnątrz, myśląc, że z drugiej strony także próbują ich odkopać. Ale wszyscy zapomnieli o zaginionych górnikach.

W końcu, po dłuższym czasie, udało im się wydostać. Na zewnątrz czekały ich jednak dwie przykre niespodzianki. Pierwsza – tak długo przebywali z ciemnościach, że ich oczy stały się intensywnie białe i nie mogli przebywać w świetle słonecznym. Druga – nikt na nich tam nie czekał.

Zawarli więc pakt, że zemszczą się na tych, którzy zostawili ich na pewną śmierć.

Policja stwierdziła, że wszyscy ludzie uwięzieni w kopalni umarli. Wkrótce firma górnicza wycofała się z działalności. Nikt nie był skłonny do zapuszczania się w te góry. Nawet całe grupy mężczyzn były zagrożone po zmierzchu. Plotka głosiła, że za wszystkimi tymi morderstwami stoją "Białe Oczy".

Zdarzały się tajemnicze zniknięcia ludzi w górach. Zwykle byli oni odnajdywani zmasakrowani, zakrwawieni i poszarpani. Badania wykazały znaki zębów na ciałach. Jeden mężczyzna został nawet znaleziony uduszony własną oderwaną ręką. 1000 lat po tych wydarzeniach ostatni ludzie pracujący w kopalniach już nie widzieli więcej Białych Oczu. Więc, jesteśmy bezpieczni, prawda? Chociaż... Kilka lat temu znaleziono ludzkie zwłoki w pobliżu kopalni. Koroner orzekł, że ślady zębów na nich bardzo przypominały ludzkie.

Przetłumaczone ze scaryfork Edytuj