Cześc jestem Bigsaymon2003 dzisiaj chciałbym opwiedzieć wam o grze scp-087.To jest moja pierwsza creepypasta którą tworzę.

Scp-087 to postać występująca w grze scp-087.Wygląda po prostu jak czarnobyl. Jego ciało w tej grze jest szare,ma białą twarz z czarnymi oczyma i białym nosem. W tej grze kiedy  zbliżymy się do niego,wtedy wyrastają mu ręce i to już koniec gry. A oto postać którą opisałem:

087

Scp 087 to gra horror w której mamy za zadanie iść po schodach,aż na sam w dół.Ta gra niczym się różniła od tajemniczych odgłosów,cieniami i schodami.Kiedy rozpoczynamy tą grę jesteśmy w sali,w której są zamknięte drzwi,a to były drzwi stalowe z elektrycznym zamkiem.Rozpoczynamy grę od schodzenia pierwszych schodów w mroku,aż potem wchodzimy w duże schody też w mroku,a potem schodzimy na dół i na dół, dopóki nie będzie bardzo ciemniej. Kiedy chodzimy na dół to już słyszymy tajemnicze odgłosy.To jest w ogóle gra z rodem najmroczniejszego horroru.

Sequelem tej gry jest scp 087-b.To jest to samo co gra scp 087 też musimy schodzić na sam dół,ale kiedy idziemy na sam dół światło się zgasa i nagle wyskakuje scp-087b.Kiedy idziemy już na sam dół wtedy nie możemy dalej iść bo nas blokują cegły i nagle ten potwór zabija naszego bohatera powodując koniec gry.

Te gry są po prostu straszne.Te gry można ściągnąć z internetu.Jeśli zagracie w te gry, będziecie mieli koszmary po tych grach.