Fandom

Creepypasta Wiki

Bolesne sny

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Mam przeczucie, że dzisiejszej nocy mogę nie przeżyć. Piszę to, żeby ostrzec innych przed tą psychopatyczną zjawą. Tutaj nikt nie może pomóc. Ale jak mogło do czegoś takiego dojść ?

Więc wszystko zaczęło się kilka dni temu. Razem z moim kolegą postanowiliśmy wybrać się w stronę małego domku, który stoi na polu, zupełnie pusty, cichy i prawie doszczętnie zniszczony. Dochodziła godzina 20.00 i padał deszcz, jak to bywa jesienią. Przeciętni 15-latkowie, naoglądali się w Internecie filmików o duchach i dla zabawy szukają przygód. Po przebyciu ok. 200 metrów (mieszkamy na przedmieściach) dotarliśmy do miejsca, gdzie polną drogą już mogliśmy iść tylko prosto w stronę domu. Szedłem odważnie z przodu, bo byłem pewien, że nic stać się nie może. W odległości 20 kroków, kolega nie wytrzymał i zaczął uciekać. Zdążyłem się tylko odwrócić i zawołać "Ej, no weź! Wracaj!" i reszty już nie pamiętam.

Obudziłem się rano w swoim domu. Rodzice mówili mi, że kolega pobiegł do domu i poprosił swojego ojca, aby przyniósł mnie z powrotem. Cały dzień bolała mnie lewa noga. Wtedy myślałem, że to przez upadek, ale właśnie tej nocy przyśnił mi się jeden z najgorszych koszmarów w moim życiu.

Wszystko zaczęło się prawdopodobnie we wnętrzu tego domu. Rozejrzawszy się, spróbowałem wstać. Niestety, moja lewa noga była przywiązana do łańcucha. Na jego końcu był kołowrotek, a za nim wnęka w ścianie. Było tam tak ciemno, że niczego w niej nie widziałem. Nagle zauważyłem przebiegające za oknem stworzenie. Nie minęło pięć sekund, jak kołowrotek sam zaczął się obracać i wciągać moją nogę. Czułem okropny ból, bo moja kończyna została dosłownie zmasakrowana przez to, co znajdowało się we wnęce ściany. Obróciłem głowę, a za mną stało TO. Nie pamiętam jak to wyglądało, nawet nie potrafiłbym tego opisać, wiem jednak, że swoim obliczem okropnie mnie przeraziło.

Obudziłem się, a ból lewej nogi ustał. Zaczęła mnie boleć prawa.

Tej nocy sen potoczył się tak samo jak poprzedniej, ale tym razem wszystko dotyczyło nogi prawej. Bardzo się bałem, o co chodzi. Dwa następne dni - dwie ręce, zmasakrowane przez straszne narzędzie tortur.

Wczoraj jednak, miałem okropne bóle brzucha. Za żadne skarby nie chciałem zasnąć, nie wiedziałem, co może mi się przydarzyć. Zasnąłem. Tym razem wszystkie kończyny miałem przywiązane łańcuchami do ściany. Nie mogłem wykonać choćby najmniejszego ruchu. Zjawa, nie wiadomo skąd, pojawiła się przede mną. Zwrócona ku mnie, wydawała z siebie dźwięki, przypominające piski. Uklękła. Poczułem ból brzucha, który z sekundy na sekundę się nasilał. I wtem zniknął. To coś także. Zobaczyłem tylko moje nogi, w ogóle nie złączone z resztą ciała, leżące na podłodze. Ten potwór wyjadł moje wnętrzności. Słyszałem, jak krew lała się z mojego tułowia. Nagle, cztery okna domu pękły, zostawiając nienaruszone jedno, środkowe, na którym napisane było jakąś zieloną mazią: "DO JUTRA". I wtedy się obudziłem. 

Dlatego ostrzegam, jeśli chcecie bawić się łowców duchów, lepiej dajcie sobie spokój. Aha. Zapomniałbym. Dzisiaj cały dzień bolała mnie głowa.

Dobranoc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki