Fandom

Creepypasta Wiki

Cervine Birth

2156stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze62 Udostępnij
Cervine birth - audio10:25

Cervine birth - audio

Cervine Birth (Original Tape)03:18

Cervine Birth (Original Tape)

Legenda Cervine Birth zaczęła się w 2009 roku wraz z udostępnieniem dziwnego nagrania w internecie. Mówi się, że film na Youtubie umieścił nieznany artysta amator studiujący w Wielkiej Brytanii. Krótko po jego opublikowaniu, został on usunięty przez serwis z powodu niepokojącej zawartości. Film rozpoczyna się widokiem na mglistą łąkę, po czym kamerzysta robi zbliżenie na wyglądającą na chorą, leżącą łanię albinosa.

Eye.jpg

Prawdopodobny zrzut ekranu z filmu.

Kamera zbliża się do jej oka, po czym oddala się i tworząc lustrzane odbicie ukazuje upadnięcie zwierzęcia w bardzo nienaturalny sposób i słychać głuchy odgłos upadku.
Spod jego ogona zaczyna wypływać ciemny płyn, po którym można wnioskować, że zaczyna się poród. Po kilku minutach z ciała zwierzęcia wypada nieżywe humanoidalne stworzenie. Pokryte jest ciemną, smolistą substancją, dlatego dokładniejsza identyfikacja jest niemożliwa. Mówi się, że artysta stworzył model niemowlęcia do wykorzystania w filmie. Po chwili następuje niewyraźne zbliżenie na twarz noworodka, a następnie ukazuje zapętloną scenę klaszczącej widowni w zwolnionym tempie. W 2009 roku pewna grupa ludzi utrzymywała, że widziała Cervine Birth. Jednakże sam film jest niezwykle trudny do zlokalizowania, co zrodziło legendę o narodzinach humanoidalnego stworzenia.

Źródło:  paranormalne.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki