Fandom

Creepypasta Wiki

Chudy Pan

2159stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze44 Udostępnij

Witajcie. Mam na imię Klara i mam 16 lat. Postanowiłam opowiedzieć swoją historię...

Wczoraj byłam z mamą w hotelu. Było super: dobre jedzenie, fajne i wygodne łóżko, ale jedna rzecz mnie zaniepokoiła. Kiedy wracaliśmy do domu, zauważyłam bardzo szczupłego pana, w garniturze. Ten garnitur był poplamiony krwią. Na dodatek był wysoki jak Slenderman. Chciałam powiedzieć mamie, ale wiedziałam, że odpowie swoim drętwym tekstem:

- Oj tam, znowu chyba masz przywidzenia! Najadłaś się halucynków?

Więc nic nie powiedziałam. Wreszcie byliśmy w domu. Postanowiłam włączyć komputer i pograć w gry online. Ale ciągle miałam tego gościa w mojej głowie. Wyjrzałam przez okno... On tam był! Zaczęłam krzyczeć. Mama wpadła do mojego domu z szybkim pytaniem: "Co się stało!?" Odpowiedziałam, że widziałam szczupłego pana w garniturze. Natychmiast poszliśmy do psychologa. Po tych różnych pytaniach, pan psycholog zapytał mnie, czy widziałam coś strasznego. Odpowiedziałam tak samo jak do mamy: szczupły człowiek.  Poszliśmy do domu. Była noc. Nie mogłam zasnąć, wciąż myślałam o tym panu. Poszłam do toalety i zobaczyłam coś, czego nie zapomnę do końca życia. Martwą mamę.

A na ścianie był napis ,,WŁAŚNIE BAWIĘ SIĘ DUSZĄ TWOJEJ MAMY. ZARAZ WEZMĘ..." nie chciałam dalej czytać. Do domu nigdy nie wróciłam. Trafiłam na ulicę. Krótko mówiąc: żebrałam, byłam bez dachowcem, lecz zawsze czułam Jego obecność. Po wielu dniach żebrania o dziwo ktoś mnie zabrał. Jego dom był mały, lecz skromny. Chętnie weszłam, jednak miałam złe przeczucia.

Ten pan nazywał się Jan. Pan Jan był bardzo miły, dał mi dach nad głową. Nudziłam się jak w mops, ale tak bez mamy. Jednak byłam zszokowana. Coś w tym domu było nie tak. Właściciel sprawiał wrażenie miłego, lecz tak naprawdę nigdy nie byłam pewna jego stosunku do mnie. Był też nadzwyczaj chudy i wysoki... Udało mi się jakoś uciec z domu pana Jana. Była noc. Miasto było puste, bez żadnych dźwięków. Czułam jego oddech. Uciekłam, chociaż wiedziałam, że to i tak nic nie da. Błąkam się po miastach bez celu. Zero żywej duszy. Może on miał rację? Może ja jestem przeklęta.

Biegłam dalej, gdy w kałuży zauważyłam coś strasznego. Ja byłam chudym panem! Pojawię się w Twoim koszmarze.

I będę cię nękać póki sam się nim nie staniesz...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki