FANDOM

Siedzisz przy swoim komputerze, przeglądając rozmaite strony internetowe. W pewnym momencie wyskakuje reklama w nieznanym ci odtwarzaczu. Odtwarzacz nie posiada żadnych przycisków poza małym krzyżykiem w lewym dolnym rogu.

Widzisz długi, ciemny korytarz. Na jego końcu majaczy niebieskie światło. Na ekranie pojawia się postać z długimi, brązowymi włosami, ubrana w sięgającą kolan, szarą sukienkę. Podąża powoli w stronę światła, a każdy jej krok rozbrzmiewa echem. Zapewne jest to reklama jakiegoś horroru.

Po chwili perspektywa kamery się zmienia. Widzisz teraz dziewczynę z przodu. Dzierży w ręku zakrwawiony scyzoryk, a na jej sukience widoczna jest plama krwi, którą zasłania drugą dłonią. Spoglądając na jej posępną, białawą twarz, nie możesz ujrzeć oczu, przesłoniętych grzywką. Zbliża się coraz bardziej do ekranu.

Spodziewasz się, że pojawi się screamer, ale nic takiego się nie dzieje.

Nagle, słyszysz ciche, demoniczne syki dochodzące z głębi korytarza. Dziewczyna przyspiesza kroku. W chwili, gdy widać tylko górną połowę jej ciała, zastyga na moment w bezruchu. Unosi głowę i spogląda na ciebie swymi fiołkowymi oczami, które wyrażają rozpaczliwą prośbę.

Wyciąga przed siebie drżącą dłoń. Wygląda ona tak jak w gifach, które wydają się wychodzić z ekranu. Teraz powinien wyskoczyć tytuł reklamowanego produktu, jednak dłoń nie znika. Ta dłoń jest nadal przed tobą, ale nie na ekranie, lecz w rzeczywistości.

Co zrobisz?

———

Chcę zrobić taką małą zabawę w komentarzach, ponieważ wy macie prawdopodobnie lepszą wyobraźnię ode mnie, ewentualnie może to być początek interaktywnej gry na wiki :D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki