FANDOM

To moja pierwsza pasta. Proszę o wyrozumiałość. Jeżeli posiadasz jakiekolwiek uwagi, napisz. Miłej lektury! 14.01.2014 roku Cześć! nazywam się Mateusz. Mam 18 lat i mieszkam z mamą we Wrocławiu, a oto mój Stale Aktualizowany Dziennik!

PS. W wiadomościach mówią, że wczoraj z więzienia uciekł jakiś groźny morderca. Trochę się boję.

15.01.2014 roku  Dzisiaj wyjeżdżamy  do mojej cioci Amelii, która mieszka za granicą! Dla mnie to wielkie wydarzenie, odwiedzamy ją co kilka lat. Nic dziwnego. Bilet na samolot dla 2 dorosłych i jednego dziecka do Turcji nie jest tani. Kocham moją ciocię i jej dwójkę 5-letnich bliźniaczków

16.01.2014 roku Jesteśmy w Turcji. Nareszcie zobaczyłem moją rodzinę. Ale te dzieciaki urosły! Jutro jedziemy obejrzeć meczet w Istambule.

17.01.2014 roku Meczet jest świetny.

Z ciocią coś jest nie tak...

18.01.2014 roku Piszę to o godzinie 2:35 nad ranem. Obudził mnie koszmar. Śniło mi się, że Amelia goni mnie korytarzami po jej domu. Ona próbowała mnie zabić! Mijałem moją mamę i tatę, lecz oni tylko uśmiechali się do mnie szyderczo. Wydawało mi się, że zgubiłem ją w pokoju moich kuzynów, ale ona nagle pojawiła się za mną i dźgnęła mnie nożem w serce na oczach jej dzieci.

Reszta dnia minęła spokojnie, zakupy, obiad, rozmowy... Ale ciocia ciągle się we mnie wpatrywała. Mam wrażenie że kiedy tylko się odwrócę, ona mnie zabije.

19.01.2014 roku

Okropny dzień! Moi kuzyni zaginęli! Cały dzień ich szukaliśmy, ale ciotka nie wydawała się specjalnie przejęta. Mam wrażenie, że nawet była zadowolona!

20.02.2014 roku Bliźniaki się nie odnalazły, ale my musimy wyjeżdżać, więc dzień minął na płaczach mojej mamy i pakowaniu toreb.

21.01.2014 roku

Wróciliśmy do domu, włączyliśmy telewizję żeby dowiedzieć się co siedziało kiedy nas nie było.

Mnie to nie interesuje, więc poszedłem do siebie do pokoju i skakałem po kanałach. Przez przypadek trafiłem na jakiś turecki kanał. Zignorowałbym to, gdyby nie to co zobaczyłem. Była to informacja, że poszukiwany jest morderca. Morderca Amelii i jej bliźniaków! A na zdjęciu zabójcy widniałem ja!

Już wiem co było nie tak z ciocią. Jej skóra była trupio blada!

22.01.2014 roku

policjanci pukają do moich drzwi. Ktoś zadzwonił na policję i powiedział im gdzie mieszkam. Zabiorą mnie do aresztu, zostanę osądzony i skazany. Podobno dostanę 35-40 lat za zabójstwo dwójki dzieci i jednego dorosłego. Przecież ja jestem niewinny!

21.02.2014 roku

Więzień nr.19354 przy pomocy noża niewiadomego pochodzenia zabił w nocy dwójkę współwięźniów z pokoju. Ciągle twierdzi iż tego nie zrobił

21.03.2014 roku

Więzień nr.19354 wydostał się z izolatki nr.6 i tym samym nożem zabił dwóch strażników. Potem więzień został zatrzymany i przeniesiony do bloku C o zaostrzonym rygorze

Morderca Mateusz K. nadal twierdzi, że nic takiego nie pamięta.

14.04.2014 roku

Cześć! nazywam się Mateusz. Mam 18 lat i mieszkam z mamą we Wrocławiu, a oto mój Stale Aktualizowany Dziennik!

PS. W wiadomościach mówią,że wczoraj z więzienia uciekł jakiś groźny morderca. Trochę się boję

15.04.2014 roku

Dzisiaj wyjeżdżamy  do mojej cioci Amelii, która mieszka za granicą! Dla mnie to wielkie wydarzenie, odwiedzamy ją co kilka lat. Nic dziwnego. Bilet na samolot dla 2 dorosłych i jednego dziecka do Turcji nie jest tani. Kocham moją ciocię i jej dwójkę 5-letnich bliźniaczków...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki