FANDOM

Witaj na Creepypasta Wiki!

Znajdź creepypastę po jej kategorii
Legendy Dziwne Op
Gry Telewizja Internet
Creepypasta Miesiąca
Wyróżnione creepypastyArchiwum głosowańZgłoś uwagę

Prysznice

Każdy obszar we wszystkich zakątkach świata, ma swoje specyficzne, tamtejsze, miejskie legendy, które mimo wszystko z czasem nie zostały zapomniane. Czy są one o nawiedzonym domostwie na obrzeżach miasta, przerażającym stworzeniu które żyje w pobliskim lesie, albo duchu który straszy samotny odcinek trasy za miastem, zawsze jest w tych opowieściach pewne podobieństwo; nikt nigdy nie był w tych miejscach, widział potworów lub ducha, na własne oczy.

W każdym pokoleniu znajdą się ludzie, którzy będą twierdzić, że „znają kogoś kogo siostra jego najlepszego przyjaciela brata poszła do tego nawiedzonego domu, który ma 13 pięter i wszędzie była krew, węże i pająki i był on tak straszny, że nikt nie dotarł na jego ostatnie piętro.” Ci sami ludzie będą zaręczać, że historia jest prawdziwa nie będąc zdolnym do przedstawienia żadnego dowodu, bądź podania imienia kogokolwiek, kto mógłby zaprezentować dowód na twierdzenie, po prostu dlatego, że „wszyscy w tej okolicy wiedzą że to prawdziwa historia.” Ci którzy opowiadają historie, ostatecznie przekazują je dzieciom, które trochę je zmieniają, aby nie była ona przestarzała. Ten cykl trwa nadal.

(...)

(czytaj dalej)

Współpraca
Szukamy współpracy! Jeśli chcesz, by Twoja wiki była na tej liście, pisz do jednego z administratorów, a my rozpatrzymy wniosek ;)
Vocaloidwikilogo Postalopedia-wiki-logo
O Creepypasta Wiki
Creepypasta Wiki jest wolnym zbiorem strasznych historii zwanych creepypastami. Została założona 8 lipca 2012 i od tego czasu hostujemy już 2170 past i 2808 grafik. Przed edycją zapoznaj się z Zasadami obowiązującymi na naszej wiki. Proponujemy przeglądać naszą wiki w skórce oasis ze względu na większą jej rozbudowę i ciągłe ulepszanie jej. Mamy 115 aktywnych edytorów.
Zalecamy zarejestrować się. Dzięki temu wszyscy użytkownicy będą mogli cię rozróżnić. Nie jest to wymagane, ale zalecane. Po zarejestrowaniu się polecamy zmianę preferowanego edytora na klasyczny.

Napisz własną creepypastę!

Czym jest creepypasta?
Creepypasta to krótka opowieść krążąca po internecie mająca na celu wywołać u czytającego uczucie strachu. Opowieść taka może przybrać formę legendy miejskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki