FANDOM

Witaj Anonimowy Użytkowniku na polskiej Creepypasta Wiki!

Hostujemy 2159 past już od 8 lipca 2012!

Wiki-wordmark.png
Jesteśmy społecznością fanów creepypast. Tłumaczymy, kopiujemy, tworzymy je! Ty też, możesz być członkiem naszej wiki!

Obecnie edytujemy ponad 2159 artykułów. Przed edycją zapoznaj się z Zasadami obowiązującymi na naszej wiki. Proponujemy przeglądać naszą wiki w skórce oasis ze względu na większą jej rozbudowę i ciągłe ulepszanie jej. Mamy aż 114 aktywnych edytorów. Przed rozpoczęciem edycji polecamy zmianę preferowanego edytora na klasyczny.

Napisz własną creepypastę!

Czym jest creepypasta? – Creepypasta to krótka opowieść krążąca po internecie mająca na celu wywołać u czytającego uczucie strachu. Opowieść taka może przybrać formę legendy miejskiej.

Pomysł na Creepypasta Wiki został zaczerpnięty z angielskiej, oryginalnej wersji strony, której celem jest stworzenie biblioteki takich właśnie opowieści. Jeżeli znasz jakąś „creepypastę” i chciałbyś się nią podzielić, nie krępuj się i dodaj nowy artykuł!

Znajdź creepypastę po jej kategorii: 

Legendy.png Dziwne.png Op.png
Gry.png Telewizja.png Internet.png

Zalecamy zarejestrować się. Dzięki temu wszyscy użytkownicy będą mogli cię rozróżnić. Nie jest to wymagane, ale zalecane.

Żadne zwierzęta mnie nie odrażają oprócz ludzi.

~ Kalasher Tymon

Aktualnie mamy:
2159stron na tej wiki
2740grafik na tej wiki
212 517edycji na tej wiki
114aktywnych edytorów
Aracz

opiekun, biurokrata

Kostkarz
administrator

MaRsHuK
moderator treści

NOSEE
moderator dyskusji i czatu

ErtraelSajko6622Vetus809
moderatorzy czatu

Creepypasta Miesiąca

Wyróżnione creepypastyArchiwum głosowańZgłoś uwagę

Jak na Ziemi tak i w Raju

Był mglisty, ciepły poranek. Przed wyjściem z Pałacu postanowiłem spojrzeć na wykres wszystkich światów, które miałem pod swoją kuratelą. Liczby przy jednym ze światów były strasznie dziwne. Wskazywały na coś złego. Bez marnowania czasu postanowiłem się tam przenieść. Jak najszybciej pobiegłem do teleportu. Wpisałem koordynaty i w mgnieniu oka znalazłem się na środku jakiejś ruchliwej ulicy w ogromnym mieście. Osobniki nie zauważyły mojego przybycia, myśleli, że byłem tam cały czas. Jednak czułem na sobie ich spojrzenia pełne ironii i śmiechu. No tak, zapomniałem. Nie są przyzwyczajeni do widoku humanoidalnej postaci, odzianej w białe szaty, ze skrzydłami wyrastającymi z pleców i mieczem u boku. Szybko zamroziłem i cofnąłem czas. Zmieniłem ubrania tak, aby nie wyróżniać się z tłumu. Szary garnitur, krawat w jakieś fikuśne wzory, spodnie do kompletu, czarne buty i okulary. Nie mogłem zapomnieć o teczce. Gdy już wyglądałem jak zwyczajny przedstawiciel tego gatunku, czas zaczął płynąć swoim tempem.

(...)

(czytaj dalej)

Współpraca

Szukamy współpracy! Jeśli chcesz, by Twoja wiki była na tej liście, pisz do jednego z administratorów, a my rozpatrzymy wniosek ;)

Alpha-and-Omega-Wiki-logo.png Vocaloidwikilogo.png
Postalopedia-wiki-logo.png

Naszym obecnym celem jest osiągnięcie 3000 past. Brakuje nam już tylko 841!

1000
3000

Ty też, możesz pomóc spełnić ten cel!

Aktywność na Forum

Dołącz do rozmowy

Czat na żywo!

Wejdź na czat>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki