FANDOM

Nazywam się Adam i mam 32 lata. Postanowiłem przed śmiercią spisać swe dzieje. A dokładnie to, co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Trzy miesiące temu, czternastego grudnia 2013 roku byłem świeżo po rozwodzie. Postanowiłem wybrać się na "dziewki sprzedajne".

Stanąłem przed lustrem i chciałem trochę się ogarnąć, bo odkąd żona mnie rzuciła wyglądałem nie jak człowiek, tylko jak wrak jakiegoś statku na dnie Atlantyku.

Zacząłem od włosów, bo te miałem w najgorszym stanie. Kiedy skończyłem, zacząłem przyglądać się sobie w lustrze.

Nagle moja twarz ściemniała. Przeraziłem się. Spojrzałem za siebie żeby sprawdzić, czy to nie jest jakiś głupi kawał.

Usłyszałem głos. Nie wydobywał się on zza mnie, tylko centralnie przede mną.

- Nie obawiaj się mnie. Jam jest Ten, Który Pochodzi z Ciemności.

Odpowiedziałem mu na to:

- Kim jesteś?

- Jestem cieniem i tym, kto pochodzi z cienia.

- Co ty robisz? O co w ogóle chodzi? - spytałem z przerażeniem.

- Chcę Ci pokazać, jak naprawdę wygląda twój świat.

Kiedy chciałem się go spytać, o co mu chodzi, odpowiedziała mi cisza.

*************

Postanowiłem jednak pójść na "dziewki sprzedajne".  Wybrałem się do pewnej pani, którą już dość długo znałem. Czułem się wspaniale. Po krótkiej chwili zapomniałem o "człowieku pochodzącym z cienia".

Ja i Julia odpoczywaliśmy po wielkim wysiłku. Spojrzałem na nią i nie zobaczyłem pięknej twarzy mojej "znajomej".

Jej twarz wyglądała, jakby była zwęglona, a z ust toczyła się piana. Przeraziłem się. Zapytała: "Coś się stało?", ale zamiast jej słodkiego głosiku usłyszałem przeraźliwy ryk potępieńca. Natychmiast stamtąd wybiegłem...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki