FANDOM

Mówią, że oczy są oknami duszy.  Sposobem, aby zobaczyć, kim człowiek jest naprawdę. John nie wiedział o tym, i nie dbał o to. Żył w wiecznym pośpiechu i nie miał czasu, aby się zatrzymać czy chociażby spojrzeć na otaczający go świat.

Może, gdyby to zrobił, zauważyłby oczy.  Oczy wpatrujące się w niego, z każdą chwilą coraz bliższe. Czerwone, krwiste oczy, przepełnione żądzą pochłonięcia jego śmiertelnego bytu.

Wstawał o siódmej, szedł do pracy, wracał do domu o 18, jadł obiad i oglądał telewizję, dopóki nie zasnął. Potem budził się o siódmej, szedł do pracy, wracał do domu o 18, oglądał telewizję  i szedł spać. Jego życie toczyło się tym samym, zapętlonym rytmem każdego dnia.

Czerwone oczy z każdą chwilą zbliżały się do niego, ale John był wciąż nieświadomy ich istnienia.

Tym razem John obudził się w środku nocy, gdyż usłyszał coś w pokoju obok. Sprawdził, lecz nic tam nie było. Wpełzł z powrotem do łóżka, i chwilę później zobaczył Czerwone Oczy.

Leżał, obserwując je, dopóki nie zniknęły. Nie mógł zasnąć tamtej nocy, więc następnego dnia był bardzo zmęczony.

Robił to co zwykle. Szedł do pracy, wracał do domu, jadł obiad. Tyle że przed snem sprawdził, czy nie ma nigdzie Czerwonych Oczu. „To wszystko było tylko efektem zmęczenia” mruknął do siebie, po czym wpełznął pod ciepłą kołdrę.

Ponownie usłyszał ten sam hałas, ponownie udał się to sprawdzić, i – ponownie, nic tam nie było. Zamknął oczy i usłyszał krzyk. Kiedy je otworzył, nie był już w swoim apartamencie na 4 piętrze. Stał w korytarzu oświetlanym jedynie przez świeczki stojące na podłodze. Po drugiej stronie znajdowały się drzwi, przez które postanowił przejść.

Gdy podszedł do nich, zauważył dwa czerwone ślady. Z niewiadomej przyczyny poczuł nagłą falę strachu. Ignorując ją (lub też starając się zignorować), otworzył drzwi. Gdy przeszedł przez nie, te zamknęły się za nim, tak że jedynym źródłem światła stały się dwa małe, czerwone punkty w oddali.

151672 czarna-mierc-czerwone-oczy-halloween

Próbował zawrócić, lecz razem z nim poruszały się też punkty. Zaczęły się przybliżać.

Ostatecznie Czerwone Oczy znalazły się tuż przed nim. John przyjął swoją nadchodzącą śmierć ze spokojem. Zamknął oczy.

Otworzył je, aby sprawdzić, czy się jeszcze przybliżyły. Zobaczył jednak białą ścianę swojej sypialni.  Z ulgą odetchnął, po czym udał się do łazienki.

Lecz nagle przystanął przerażony. Na drzwiach widniały dwa czerwone ślady. Otworzył je i zobaczył małą, ciemną postać z dwoma świecącymi się oczami.

On widział Czerwone Oczy. Czerwone Oczy widziały jego.

I żadnemu z nich nie podobało się to, co widział.

Przetłumaczone z creepypasta.wikia.com

Więcej z Fandomu

Losowa wiki