FANDOM

Kontynuowałem swoje poszukiwania creepypasty straszącej na śmierć. I to mimo tego, że sam chciałem takową stworzyć. Musicie mi uwierzyć, że spędziłem dnie i noce na poszukiwaniach. Mogę napisać, że cały internet pod hasłem "creepy like hell", czy "scary for death" nie ma już dla mnie tajemnic.

Chcę Wam jednak powiedzieć, że w pewnym momencie nastąpił przełom. Trafiłem na pewnego Rosjanina, który twierdził na tematycznym forum, że zna pewną opowieść, która mrozi krew w żyłach. Ale nie zabija – tak stwierdził. Robi za to coś o wiele gorszego od śmierci... Powoduje, że człowiek nie widzi sensu życia i taki wewnętrzny niepokój, że jego dalsza egzystencja nie ma sensu.

Zaintrygowało mnie to. Z początku nie wierzyłem w te zapewnienia. Rosjanin uważał, że to prawda i że ta opowieść powodowała niegdyś w jego rejonach falę samobójstw wśród ludzi. Oczywiście treść tej creepypasty jest tajna "dla bezpieczeństwa ludzi" (tak powiedział). Chociaż słowo "creepypasta" jest tu niewłaściwe, bo jest to bardziej coś jak stwierdzenie jakichś zatajonych przez wieki faktów – napisał w pewnym poście.

Niestety forum, na którym pojawiały się wpisy tajemniczego Rosjanina, zostało zamknięte. Nie wiadomo dlaczego. Raczej nie z powodu ujawnienia treści upiornej historyjki, gdyż ów człowiek cały czas z uporem maniaka sprzeciwiał się prośbom o wrzucenie jej treści. Jak sam pisał: "Ja sam jej nie czytałem, bo nie jestem na tyle głupi. I nie wrzucę jej tutaj, bo nie chcę być odpowiedzialny za to, że ktoś ze słabą psychiką zrobi sobie potem krzywdę".

Ludzie są jednak ciekawi wszystkiego co nieznane i oczywiście nalegali na ujawnienie treści "upiornej historyjki". Na szczęście nie doczekali się tego. Ale podobno ostatni post tajemniczego gościa ze Wschodu zawierał początek strasznej opowiastki. Zaczynał się on od zdań: "Nasz wszechświat jest wielki i nieobliczalny. Na swój sposób jest także uporządkowany i niepokojąco upiorny. Gdy zamykasz oczy...". I na tym koniec. Potem brak było już odpowiedzi, dalszych postów. Tak jakby stało się coś niedobrego...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki