FANDOM

Images4.jpg

Wielkie, stare, pozbawione liści drzewo.

Tytuł tego opowiadania kojarzy Ci się z trollpastą jak się domyślam, lecz nią nie jest.

Pewnego razu szedłem przez park. Był ciepły, letni wieczór. Słońce już zaszło. Latarnie oświetlały mi drogę. Szedłem tak przez dłuższą chwilę, gdy nagle poczułem strach. Tak po prostu. Rozejrzałem się. Po mojej lewej stronie ujrzałem wielkie, stare, pozbawione liści drzewo. Niby drzewo jak drzewo, lecz coś w nim było strasznego i tajemniczego. Im dłużej wpatrywałem się w nie, tym większe przerażenie odczuwałem. Nie wytrzymałem. Uciekłem stamtąd jak małe dziecko z ciemnego pokoju. Gdy już wróciłem na ścieżkę, pomyślałem, że wrócę tu jutro z kamerą.

Nazajutrz byłem gotowy do wyjścia. Ubrałem niebieską bluzę z kapturem, stare jeansy i tenisówki. Zapadał zmierzch. "No to czas się przewietrzyć." Pomyślałem biorąc kamerę ze stołu.

Gdy byłem w parku poszedłem ścieżką wszystko nagrywając. Szedłem i czekałem, aż poczuję strach. Po dłuższej chwili go poczułem. Skręciłem w stronę drzewa. Popatrzyłem na nie przez obiektyw i to co ujrzałem na zawsze pozostanie w mojej głowie. Na wszystkich gałęziach powieszeni byli ludzie. Jedni młodzi, mieli mniej więcej 12 lat, a drudzy starzy mniej więcej 60 lat. Każda ofiara miała na klatce piersiowej wycięty znak, oraz odwróconą gwiazdę w kręgu.

Autor: AS Studio

Więcej z Fandomu

Losowa wiki