Fandom

Creepypasta Wiki

EKENO

2161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Moje życie było normalne, mieszkałem w bloku, chodziłem do szkoły, spotykałem się z kumplami, lecz w jednej chwili wszystko się zmieniło. To była sobota siedziałem tak przed komputerem, surfowałem po necie i zobaczyłem, że dostałem wiadomość. Zdziwiło mnie to, że dostałem tą wiadomość od użytkownika, który nie miał nazwy. W miejscu, gdzie zwykle jest napisana czyjaś nazwa, było pusto, po prostu pusta biała linijka. Mimo to ucieszyłem się, że to nie spam, lecz moja radość nie trwała długo. Gdy tylko spojrzałem na treść wiadomośći trochę się przestraszyłem, gdyż było napisane "Can I lay with you?", lecz nie był to strach przed upiorami i UFO, tylko strach przed psychopatą, który upatrzył sobie mnie jako swoją kolejną ofiarę. Po chwili zobaczyłem, że wiadomość zawiera załącznik, załącznik którego nazwa była napisana dużymi, drukowanymi literami EKENO.rarPobrałem plik. Po otwarciu archiwum moim oczom ukazało się pięć plików: 001.mp4, 002.mp4, 003.mp4, Ostrzeżenie.txt, EKENO.exe. Pierwsze otworzyłem ostrzeżenie, gdyż uznałem, że tak będzie najrozsądniej. Po otwarciu pliku na białym tle windniały 4 linijki czarnych liter:

Ekeno .png

"Każdy z tych plików zbliża cię do rozwiązania zagadki, lecz również zmniejsza twoją szansę na powrócenie do normalności. Więc ZASTANÓW SIĘ przed otwarciem jakiegokolwiek z tych plików, pomyśl czy na pewno tego chcesz i podejmij decyzję, bo powrotu nie będzie.

Postanowiłem wziąć sobie tą radę do serca. Chciałem jednak przeglądnąć chociaż część tych plików. Ze względu na to, że bałem się wirusa, z otwarciem pliku .exe, postanowiłem się na razie wstrzymać. Otworzyłem plik 001.mp4. Na filmie było pokazane jak ktoś idzie chodnikiem, obraz padał tak jakbym był nim i patrzył jego oczyma. Obraz był czarno-biały. Ponieważ nie było tam nic co mogło by być niestosowne, albo ohydne, otworzyłem następny plik o nazwie 002.mp4. Tam również nie było nic ciekawego. Ten ktoś, kimkolwiek on był, szedł chodnikiem, tyle, że innym koło ulicy. Otworzyłem więc plik 003.mp4. Znowu inna sceneria. Tym razem słychać ciężkie sapanie, a ten człowiek jakby uciekał przed kimś, lub przed czymś. Wtedy słychać wrzask i człowiek upada na ziemię. Przestraszyłem się i wtedy coś mnie podkusiło by otworzyć plik .exe. Wahałem się, lecz ciekawość wzięła górę. Zrobiłem to i od razu tego pożałowałem. Na ekranie pojawił się wielki czerwony napis "Ciekawość pierwszym krokiem do piekła", a pod spodem drugi "przyjdę po ciebie". Wtedy usłyszałem pukanie do drzwi, strach mnie sparaliżował, stałem się blady jak kreda. Czułem, że to mój koniec, ale podszedłem do drzwi zobaczyć kto to i z radością spostrzegłem, że to jacyś bezdomni chcą trochę pieniędzy. Wtedy orzekłem, że ten plik to tylko głupi żart. Niestety nie trwałem w moich przekonaniach długo. Niedługo po tym co się stało zaczęli znikać wszyscy moi znajomi. Ja ciągle się ukrywam i pisze do Ciebie ku przestrodze: To w co Ty wierzysz nie zawsze jest tym co jest naprawdę...

~ EKENO ~

Więcej z Fandomu

Losowa wiki