FANDOM

Kim jest Evil Red?Edytuj

Evil Red jest pseudonimem nadanym tajemniczej istocie doprowadzającej do śmierci wielu osób na całym świecie.  Zwolennicy teorii, że Evil Red istnieje uważają, że popularne padanie królików między 6 – 8 tygodniem życia to jego sprawka.

Jak wygląda Evil Red? Do dziś pozostaje to tajemnicą. Jego ofiary często rysują czarnego królika z czerwonymi świecącymi się  oczami. Nie wiadomo, czy rysują Evil Red’a, czy raczej on  pomieszał im zmysły. Nie znamy jego płci. Najczęściej zabija na farmach. Jakim sposobem zabija Evil Red? Evil Red doprowadza swoje ofiary do szaleństwa. Objawia się w snach. Jego ofiary panicznie boją się czerwonego.   Gdy widzą osobę, która nosi na sobie coś tego koloru niczym byk wpadają w furię. Mogą zabić.

W 2008 zarejestrowano masowe samobójstwa w Chinach, Indiach, Wielkiej Brytanii oraz w USA. Prawdopodobnie to jego sprawka. W 2013 przeniósł swoją działalność do Polski. Zarejestrowano wtedy dokładnie 6097 samobójstw.

Zaledwie 3% procent ofiar Evil Red’a  udaje się przeżyć.  Niestety, mówią oni od rzeczy. Najczęściej są zamykani w szpitalach psychiatrycznych.  Tam znajduje się ich martwych. Powieszonych, z podciętą żyłą itd.  Skąd mieli sznury, żyletki do dziś nie wiadomo.

Podania LudoweEdytuj

* Istnieje mit o władcy starożytnej Grecji, który wypowiedział wojnę  Bogom. Za karę zesłali oni na ziemię tajemniczą istotę. Grecy nazwali go „Czerwoną karą”. Według mitu doprowadził do samobójstwa syna władcy Grecji.

* Istnieje legenda o pogańskim Bożku. Inni go odrzucili z powodu jego wyglądu. Z rozgoryczenia doprowadzał innych do samobójstwa. Poganie nazywali go „Czerwoną plagą”

* Istnieje legenda, która mówi, że Japończycy  popełniali samobójstwo w rytuale Seppuku, żeby oddać cześć potworowi zwanego tam „Czerwoną nadzieją”. Według legendy dodawał on odwagi w czasie bitew.

Śledztwo      Edytuj

Mimo, iż tajemnicze samobójstwa przypisywane  Evil Red’owi sięgają do niepamiętnych czasów, pierwszym zarejestrowanym przypadkiem było samobójstwo Jana Kowalskiego w 1967 roku. Zachowywał się on dziwnie,  kiedy widział kolor czerwony wpadał w furię. Znaleziono go powieszonego z wydrapanymi oczami.  Parę dni później znaleziono jego rodziców w podobnym stanie. Co ciekawe na farmie znaleziono zmasakrowane ciała królików. Sprawą zainteresowały się media,  ale szybko  wszyscy o tym zapomnieli. Ciekawszym przypadkiem jest samobójstwo  19 – sto letniego Adama Nowaka.  Był on agresywny na widok czerwieni.  Z gospodarstwa znikały króliki. Nastolatek mówił, że nic mu o tym nie wiadomo. Parę dni później znaleziono go martwego z wydrapanymi oczami.  W jego komputerze znaleziono jego  pamiętnik. Zapisywał on każdy dzień.

ZapiskiEdytuj

Adam zapisywał dokładnie wszystko co się działo każdego dnia. Nie zapisaliśmy tu wszystkiego, tylko to co ma jakiś związek z Evil Red’em

6.07.10

Miałem dziwny sen. Byłem na łące. Było pięknie. Zielona trawa, kwiaty, drzewa. Wokół mnie biegały białe króliki. Nagle słońce wygasło i wszystko stało się czerwone. Drzewa i kwiaty jakby zwiędły. Króliki powiększyły się i wielkością dorównywały mi. Stały się one czarne ze świecącymi, czerwonymi oczami oraz szeregiem ostrym jak brzytwa zębów. Obudziłem się z krzykiem…

Dalej nie ma żadnych zapisków związanych z Evil Red’em

7.07.10                             

Cooltext1653867851

Boję się czerwonego! Kiedy ktoś nosi ubrania w tym kolorze mam ochotę zabić! To doprowadza mnie do szaleństwa!

8.07.10

CZERWONY! WSZĘDZIE CZERWONY! WSZĘDZIE WIDZĘ TEN PIEPRZONY KOLOR!

9.07.10

Króliki… Zabiłem te małe sku*wiele. Z ich czarnych ciał wypłynęła CZERWONA krew. Ich CZERWONE oczy nadal się na mnie patrzyły. Już ich nie ma…

10.07.10

Nie wiem co się dzieje! Wszystko dla mnie jest czerwone. Trawa, kwiaty, drzewa!                                                             

Big thumb 67724172aca232a076be5f72a3002fc6

Rysunek Adama

11.07.10

Hahahahahahahaha! Wydrapałem sobie oczy! Wiem, że pociekła z nich czerwona krew ale ja tego nie widzę…

Dalej tekst jest niezrozumiały. Prawdopodobnie dlatego, że Adam wydrapał sobie oczy.

W komputerze Adama znaleziono także komputerowo wykonany rysunek. Przedstawia on nietypowego królika.

Przyjmiesz to jako fakt? Czy nie? Rób jak chcesz, ale pamiętaj, jego następną ofiarą możesz być właśnie ty...

______________________________________________________________

Cooltext1654173971

Więcej z Fandomu

Losowa wiki