FANDOM

Noc, Halloween 1998. Pamiętam to tak wyraźnie, jak dobry film. Ja i moi kumple: Sebastian, Chol i Bectas (Bectosh) zakładaliśmy stroje na Halloween. Sebastian przebierał się za Yeti, Chol za zabójczego wilkołaka, a Bectas za Jasona. Mój kostium był świetny, według mnie, oczywiście - oni mówili, że jest dziecinny, ale przebranie żołnierza naprawdę było dla mnie idealne. Skończyliśmy się ubierać i wzięliśmy poszewki na poduszki jako torby na słodycze. Wyszliśmy z mojego domu i zdobywaliśmy cukierki przez jakieś trzy godziny, dopóki nie spotkaliśmy jakiegoś kolesia, który zdawał się nas śledzić. Pamiętam dobrze, jak Sebastian odepchnął go, kiedy się zbliżył.

Dzieciak zaczął płakać. Miał przebranie klauna - oczywiście był mały. Ja i chłopaki zdenerwowaliśmy się na Sebastiana, że robi krzywdę dziecku. Pomogliśmy mu wstać i pozwoliliśmy iść z nami. Nic nie mówił, nawet "Cukierek albo psikus!" w odwiedzanych przez nas domach. Po prostu milczał. Myślę, że zamiast makijażu miał maskę. Po jakimś czasie weszliśmy na drogę bez żadnego oświetlenia, chyba po prostu lampy były przepalone. Pamiętam Bectasa krztuszącego się i upadającego na chodnik. Krew rozlała się wokół niego. Natychmiast poszliśmy do najbliższego domu i kazaliśmy wezwać pogotowie. Wzięli Bectasa; powiedzieli, że złamał kark. Wróciliśmy do mojego domu, chłopiec z nami, twierdząc, że się zgubił. Pozwoliliśmy mu zostać. Był bardzo podekscytowany, biegał wokoło i śmiał się jak wariat. Zmusiliśmy go, żeby się uspokoił. Moi rodzice niedługo potem wyszli, mówiąc, że jadą z mamą Bectasa do szpitala. Zostaliśmy w moim domu do północy. To było trochę straszne, bez rodziców, za to z szalonym dzieciakiem-klaunem. Kiedy zegar wybił dwunastą, lampy zgasły. Pamiętam to wołanie Sebastiana i Chola.

Odpowiedzieli, a wtedy usłyszeliśmy śmiech dzieciaka. Moich uszu dobiegł wrzask, poczułem płyn na twarzy. Znowu zawołałem. Kolejny wrzask. Jeszcze jedno zawołanie - brak odpowiedzi. Błagałem o pomoc. Światła się zapaliły. Zobaczyłem ciała Chola i Sebastiana na ziemi. Skrawki balonów i serpentyn leżały wszędzie, ale chłopiec zniknął.

Autor: Dolanstahp; tłumaczenie: Ptyś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki