FANDOM

Nie ma czasu do stracenia. Muszę wam to szybko opowiedzieć.

Mam 23 lata, mam na imię Tomasz i mieszkam z moją dziewczyną, Klaudią. Była ciemna, spokojna noc. Idealna do obejrzenia jakiegoś horroru - myślałem. Więc wstałem w z kanapy i zaproponowałem to Klaudii. Ona od razu się zgodziła, ponieważ bardzo lubi straszne filmy, creepypasty i w ogóle.

- Przyniosę popcorn - powiedziała.

Poszła do kuchni. Parę sekund później ktoś zadzwonił do drzwi.

- Kto to może być o tak późnej porze? - pomyślałem. Otworzyłem je. Nikogo nie ma? Co to za kawały? Wtedy zobaczyłem jakąś kartkę na wycieraczce. Był na niej napis: "MASZ NIE OGLĄDAĆ HORRORU. WYCOFAJ SIĘ Z TEGO. TO TWOJA OSTATNIA SZANSA."

- Skąd to coś wie, że mamy oglądać horror? - pomyślałem przestraszony. Stałem tak jeszcze przez około pół minuty. Otrząsnąwszy się, z ciarami na plecach szedłem powoli do pokoju. Była już tam Klaudia.

- Popcorn już w mikrofalówce. Ale coś ty tak nagle zbladł?

- Nie, nic... tylko...

- No właśnie. Nie bądź taki strachliwy i chodź na kanapę.

Włączyliśmy telewizor. Na pewnym programie był akurat program o nazwie: "Śmiertelne pukanie". Nie zwróciłem jednak uwagi na dość dziwną nazwę, oglądaliśmy. Bardziej nas zdziwił fakt, że przez cały film pokazywał się tylko napis napisany czymś w rodzaju krwi: "JA DO WAS ZAPUKAM. NIE MAM DOBRYCH ZAMIARÓW". Patrzyliśmy w ekran jeszcze przez około minuty, po czym wyłączyliśmy telewizor.

- Co to było? - spytała się Klaudia.

- Nie mam pojęcia...

Wtedy rozległo się pukanie do drzwi.

- Słyszałeś?

- Tak... otwórz...

- Na głowę upadłeś?!

- Czyli że boisz się tego filmu? - zripostowałem.

- No niby nie, ale jednak...

- No to idź! A ja pójdę na górne piętro.

Byłem na górnym piętrze, gdy usłyszałem krzyk mojej dziewczyny i przerażający, szyderczy śmiech jakiegoś człowieka. Schowałem się do sypialni. Słyszałem, jak mnie szuka po całym domu. Ten śmiech był coraz bliżej. Był coraz głośniejszy. I bardziej straszny. Wszedł na górę.

Puka do mnie.

Coraz głośniej.

Rozwala mi drzwi. Nie mam szans.

Żegnajcie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki