FANDOM

"Wesołe dźwięki, które da się usłyszeć zza okna... są strasznie odrażające!"

Spojrzałam bokiem na tę prześliczną kolorową paradę i uśmiechnęłam się do siebie. Przechadzając się wśród radosnego tłumu ludzi poczułam wielką zazdrość. Niby lubię samotność, ale nie chcę być sama. "Niech ktoś...", wołam, ale nikogo tu nie ma. Może zaczniemy nasz Kanibaru*? Spójrz! Wsiądź ze mną na tą czerwoną karuzelę. Czyż nudności, które wywołuje nie są wspaniałe? Kocham radość, zabawę i odosobnienie! Będę śmiać się z tego jak bardzo się ubrudziłam!

Przechodzę obok linoskoczków, którzy leżą na ziemi. "Oni upadli tak jak ja kiedyś!", śmieję się. Zamykam oczy i widzę swoje poprzednie wcielenia. "Nie ma tu już nikogo! Zjadłam ich wszystkich!". Może znów pójdziemy na karuzelę? Wiesz przecież jak kocham nudności, które wywołuje.

"Nie! To takie irytujące, że nie mogę tu zatańczyć! Ja tak bardzo lubię nasz Kanibaru!", krzyczę i płaczę. Wciąż czuję nudności powstałe na karuzeli. Przewracam się i śmieję, bo przecież bardzo się ubrudziłam. Karnawał jest bardzo zabawny!

Ręka, noga, oczy, serce. "Zjadłam wszystko! Nic już nie ma! To jest takie zabawne!" Jeżeli jest mi tak wesoło, to dlaczego płaczę? Zamykam oczy, nie chcę tego widzieć. Ale w końcu i tak patrzę. Teraz jest już za późno! Mogę w końcu zatańczyć tu sama! Zabawa w pojedynkę, bo przecież lubię samotność, ale nie chcę być sama.

Zaczynam kręcić się na mocno-czerwonej karuzeli. Już nie jest tak zabawnie. Ja jednak dalej się śmieję. Jestem tak bardzo ubrudzona! Moja skóra robi się cała czerwona. Nogi, ręce, oczy, serce. Wszystko zniknęło. Wciąż się kręcę, jednak w końcu spadnę i będę śmiała się z siebie.

Teraz będę mogła kręcić się już wiecznie! Może również chciałbyś pobawić się ze mną i dołączyć do Kanibaru? ____________________________________

  • Kanibaru - gra słów: Carnival (Karnawał) zmienione na japoński brzmieć będzie "Kanibaru", które natomiast brzmi jak "Canibal".

Pasta na podstawie piosenki GUMI - Carival

Więcej z Fandomu

Losowa wiki