FANDOM

Zawsze jeżdżę do szkoły autobusem. Nie jest to dla mnie zbyt przyjemne, droga do szkoły jest długa, więc wiąże się z tym wczesne wstawanie.  Tego ranka jak zawsze wyszłam z domu i poszłam na autobus. Jechałam dłużej niż zwykle, aż o 10 minut. Przeczuwałam, że spóźnię się na lekcje, i tak faktycznie było. Gdy autobus dojechał już na miejsce, wybiegłam z niego jak najszybciej i udałam się do sali lekcyjnej. Dzień w szkole minął mi jak zwykle... 7 godzin lekcyjnych i do domu. Po szkole stałam na przystanku jakieś 20 minut czekając na autobus do domu. Pierwsze, co najbardziej mnie zdziwiło po wejściu do autobusu to to, że nie było w nim  nikogo, oprócz mnie i jakiegoś starszego faceta. Przez całą drogę patrzył się na mnie swoimi czerwonymi oczami. Poczułam się dziwnie, chciałam jak najszybciej wysiąść z autobusu, ale nie mogłam.

Przecież byłam dopiero w połowie drogi. Na pieszo - było by za daleko, a na następny autobus trzeba by było czekać godzinę. Wyjęłam z plecaka telefon i zaczęłam grać, aby nie patrzeć na staruszka. Po długim oczekiwaniu nadszedł czas, by wysiadać. W domu ciągle myślałam o starcu z autobusu. Wieczorem moi rodzice udali się na zakupy. Zostałam sama w domu, nudziłam się. Na podwórku było już ciemno, więc nie mogłam nigdzie wyjść. Pozostało mi tylko pograć na komputerze. Najpierw postanowiłam odwiedzić mojego e-maila. Nie było nowych wiadomości, więc zaczęłam grać. Czas zleciał mi bardzo szybko, moi rodzice już wrócili. Była godzina 21:48. Poszłam się wykąpać, spakowałam się do szkoły i poszłam spać. Przyśnił mi się koszmar. O to co mi się śniło: wracałam ze szkoły, a w autobusie nie było nikogo. Staruszek z czerwonymi oczami wsiadł na drugim przystanku i usiadł koło mnie.

Gdy wysiadał z kieszeni wypadła mu jakaś kartka. Podniosłam ją i ujrzałam na niej napis: "Śmierć czeka". Przeszedł po mnie dreszcz. Autobus dojechał już do mojego przystanku, wysiadłam i wbiegłam do domu. Zdziwiło mnie to, że nikt nie siedział w salonie. Zawsze są tam moi rodzice. Zawołałam: "Jesteście w domu?" Nie uzyskałam odpowiedzi. Schyliłam się, aby zdjąć buty. Podniosłam głowę i ujrzałam stojącą nade mną postać. Była ubrana na czarno, na twarzy miała maskę a w ręku trzymała piłę łańcuchową. Chciała mnie zabić. Dopiero w tej chwili zrozumiałam to, co było napisane na kartce. Wtedy sen się urwał. Ku mojemu zdziwieniu, obudziłam się w swoim łóżku. Byłam szczęśliwa, że to tylko sen, do chwili kiedy ujrzałam na stole kartkę z napisem: "Śmierć czeka... "

Więcej z Fandomu

Losowa wiki