Fandom

Creepypasta Wiki

Kaseta

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Latem, 1983 roku, w cichym miasteczku niedaleko Minneapolis w stanie Minnesota, znaleziono zwęglone zwłoki kobiety. Znajdowały się one w piecu kuchennym, w małym domku na farmie. W kuchni znajdowała się też kamera wideo stojąca na trójnogu, skierowana na piec. Wewnątrz kamery nie było kasety.

Kaseta została później odnaleziona na dnie znajdującej się na farmie studni, która wyschła wcześniej, tego samego roku.

Kaseta była w okropnym stanie i nie zawierała dźwięku, mimo to policji udało się ją odtworzyć. Przedstawiała kobietę nagrywającą samą siebie, stojącą naprzeciwko kamery. Po ustawieniu kamery, tak by obejmowała i ją, i piec, kobieta rozpaliła w piecu, wczołgała się do środka i zatrzasnęła za sobą drzwiczki. Po ośmiu minutach piec zaczął się trząść oraz zaczął się z niego wydobywać gęsty, czarny dym. Przez następnych 45 minut, aż do wyczerpania baterii w kamerze, piec pozostał nieruchomy.

Żeby nie niepokoić lokalnej społeczności, policja nigdy nie ujawniła jakichkolwiek wiadomości o zawartości kasety, nie ujawniła nawet faktu jej odnalezienia. Policja nie potrafiła ustalić, kto wrzucił kasetę do studni, ani dlaczego wzrost i sylwetka kobiety z nagrania nie są nawet podobne do sylwetki i wzrostu odnalezionego ciała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki