FANDOM

Kashima Reiko to japońska legenda miejska o duchu kobiety bez nóg, który nawiedza szkolne toalety. Uwaga: Ludzie mówią, że jeżeli usłyszysz historię o Kashimie, ona znajdzie cię w ciągu miesiąca. Jeśli nie chcesz jej zobaczyć, nie czytaj tego.

Kashima.jpeg

Kashima Reiko to duch kobiety żyjącej w Hokkaido w Japonii. Legenda głosi, że pewnej nocy została zaatakowana przez grupę mężczyzn. Pobili ją i znęcali się, a następnie zostawili na śmierć.

Dziewczyna próbowała wołać o pomoc, jednak nikt jej nie słyszał. Próbowała znaleźć kogoś, kto jej pomoże, ale kiedy wczołgała się na tory kolejowe, upadła i zemdlała. Jadący tamtędy pociąg przejechał po niej, zabijając i przecinając ją na pół.

Od tamtej pory, Kashima Reiko w postaci ducha przemierza świat, w poszukiwaniu swoich zaginionych nóg. Spotka się ją głównie w szkolnych toaletach, ale może pojawić się również w twojej łazience w środku nocy.

Kiedy wejdziesz do łazienki, zada Ci pytanie. Jeżeli odpowiesz poprawnie, zostawi twoje nogi.

Jeśli spyta "Gdzie moje nogi", odpowiedź brzmi "Na liniach kolejowych Meishin."

Wtedy zapyta "Kto ci o tym powiedział?", musisz odpowiedzieć "Kashima Reiko mi powiedziała."

Czasami zadaje pytanie-pułapkę, "Jak brzmi moje imię?". Nie możesz odpowiedzieć "Kashima". Wtedy Cię zabije. Poprawna odpowiedź brzmi "Zamaskowany Martwy Demon". Ka-shi-ma to połączenie słów Ka-kamen (maska), Shi-shinin (martwa oosoba), Ma-ma (demon).

Jeżeli usłyszałeś historię o Kashimie Reiko, ona znajdzie cię w ciągu miesiąca.

Znalezione na href="www.scaryforkids.com" www.scaryforkids.com. Tłumaczone przez Emili Arter dla Creepypasta Wiki Polska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki