FANDOM

Jeżeli znajdzie się błąd, to w razie możliwości proszę o poprawki!

- - -

- Kim jesteś? Potrzebujesz pomocy? - zapytałem nieco przestraszony całą sytuacją. Nagle warczenie stało się głośniejsze i bardziej wyraźne... Czułem, że zbliża się do mnie coś, co nie chciało bym tu był. Poczułem jak dreszcze przechodzą mi przez plecy, a zimny pot spływa po skroni. Bez namyślania wbiegłem w prawą stronę lasu i biegłem przed siebie aż do utraty tchu, zatrzymałem się i oparłem ręce o kolana dysząc ciężko.

Kobietao kamiennej twarzy

Kobieta o kamiennej twarzy

Wtedy ujrzałem jej przeraźliwą twarz. Była cała popękana i gdyby się bliżej przyjrzeć, zobaczyć można byłoby, że zrobiona jest z kamienia, z gładkiego i jasnego kamienia. Miała zwodzące, czerwone oczy, wokół których widniała czarna plama, a może makijaż. Posiadała też niebieskie usta, które dodawały jej dziwnej aury, a jej ciemne, gładkie i miękkie włosy kusiły wyglądem... Mimo to zdawała się być groźna i bardzo straszna.

— Witaj — przywitała się. Jej głos był przyjemny... Niczym łóżko splecione z delikatnych kwiatów.

— W-witaj... — odpowiedziałem jej jąkając się. — K-kim jesteś? — zapytałem po chwili.

— Nazywam się Narashina, jestem duchem tego lasu. — odpowiedziała głosem pozbawionym emocji. — Choć za mną, pokaże ci coś... — rzekła powabnie łapiąc mnie za rękę.

— Ach... Więc tak? Dobrze... — mruknęła spokojnym głosem zamykając powieki. — Więc zgiń! — wykrzyczała szaleńczo otwierając szeroko swe krwiste ślepia i marszcząc brwi. Jej włosy podniosły się i unosiły w powietrzu niczym macki... Nagle długie pasmo jej włosów wystrzeliło w moją stronę z błyskawiczną szybkością. Próbowałem uskoczyć przed atakiem ale było za późno. Poczułem straszny ból w okolicach brzucha, spojrzałem na tors i ujrzałem jej włosy, które przebiły mój brzuch na wylot... z mojego ciała zaczęła tryskać czarna ciecz... Obraz zaczął mi się rozmazywać i padłem na ziemię... Wiedziałem, że jestem martwy. Widziałem samą ciemność i nic poza tym. Wtem rozległo się ciche pikanie, które z każdą sekundą narastało. Aż w końcu... Obudziłem się z trudnością łapiąc oddech.

— Chyba nie pójdę dziś do pracy... — rzekłem po cichu sam do siebie.

— Racja... Nie pójdziesz. — odezwał się znikąd przerażający głos kobiety...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki