FANDOM

Czasami, kiedy spojrzę w niebo, dostrzegam go. Podąża za mną i mnie obserwuje. Wydawał się taki nieszkodliwy, ale jednego dnia, zobaczyłam jak wyjadał wnętrzności małego pieska. Pomyślałam, że to potwór. Mój przyjaciel potworem, zupełnie jak ojciec. Pamiętam jak uderzał mnie po twarzy, ciskał po ścianach i bił do utraty przytomności. Można mieć wrażenie, że zapadałam się w ciemne krucze pióra. Ale kiedy za mną podążał, nie wyglądał już więcej jak przyjaciel, bardziej jak kolejna osoba, chcąca mnie skrzywdzić.

Wspominam także, jak leżałam z głową na poduszce, a on przysiadał na gałęzi obumarłego drzewa za oknem. Gapił się we mnie tymi nikczemnymi, złymi oczami. Wtedy przychodził mój ojciec, zamykał z trzaskiem drzwi, zasuwał zasłony, a ja słyszałam jak on odlatywał. Płakałam.

Czarny kruk

Teraz, naga i zakrwawiona, pozostawiona samotnie w strumieniu, widzę jak się na mnie patrzy. Sprawia wrażenie, jakby się uśmiechał. Czy to dlatego, że ojciec mnie zgwałcił, a potem porzucił na śmierć w tych chłodnych wodach? Nigdy bym się nie dowiedziała, ale ostatnim obrazem, jaki ujrzałam, był widok jego zlatującego w moją stronę. Pomyślałam, że chce mnie pocieszyć.

Ale on po prostu zaczął rozdzierać mój żołądek, tak jak temu pieskowi...

Tłumacz: Pan Cube Źródło: nieznane

Więcej z Fandomu

Losowa wiki