Fandom

Creepypasta Wiki

Krzyż na drogę

2159stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze33 Udostępnij
Wybrałem się na wakacyjną podróż przez cały kraj. Chciałem odwiedzić kilka ładnych i ciekawych miejscowości, jak Wrocław, Łódź, Gdańsk, czy Warszawa. Był to bardzo dobry pomysł. Mogłem pozwiedzać swój ojczysty kraj i poznać nowych ludzi. Pieniędzmi nie musiałem się martwić, bo od dawna planował
0105-copy.jpg
em taki wypad i, co za tym idzie, odkładałem pieniądze właśnie na ten cel.

Jechałem właśnie do Łodzi i postanowiłem skrócić sobie drogę jadąc przez jakieś wioski. Okazało się, że taki skrót nie był dobrym wyjściem, bo kończyła mi się benzyna, a stacji żadnej nie było widać. W końcu po dość długiej drodze, światła mojego samochodu oświetliły szyld mówiący o tym, że najbliższa stacja znajduje się dwa kilometry stąd. Całe szczęście, bo więcej bym pewnie nie zajechał. Dojechałem do stacji paliw i zatrzymałem się przy dystrybutorze. Gdy bak był już pełen, udałem się do środka, by zapłacić.

Przy kasie mężczyzna stojący za ladą zagadał do mnie. Spytał co robię tak późno na takim zadupiu, bo miejscowym raczej nie jestem. Poprosiłem go jeszcze o papierosy i w skrócie opowiedziałem o swych wakacyjnych planach. On uśmiechnął się tylko pod nosem i po wręczeniu mi paczki fajek oraz reszty, rzekł starym pozdrowieniem "Krzyż na drogę". Nie byłem pewny w jakim sensie to mówił, bo ludzie używają tego i do wyśmiewania lub gdy chcą życzyć bezpiecznej i udanej podróży. Odebrałem to jednak pozytywnie, bo mieszkańcy wsi nie są raczej wrogo nastawieni. Pożegnałem się i wróciłem do samochodu.

W dalszej drodze co chwilę widziałem krzyże na poboczach upamiętniające jakieś wypadki. Jechałem na długich światłach więc widziałem je już z daleka. Widocznie dużo ludzi tutaj zginęło.

Kawałek przede mną był kolejny drewniany krzyż, a przy nim stała kobieta. Piękna, młoda dziewczyna w białej sukience. Prowadząc zagapiłem się na nią tak, że nie mogłem oderwać wzroku, przez co stoi tam nowy krzyż upamiętniający mój śmiertelny wypadek.

Źródło: paranormalne.pl Autor: Patryk Kawa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki