Fandom

Creepypasta Wiki

Latarnia morska

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
Latarnia morska.jpg
Istnieje pewna mała wyspa na Morzu Śródziemnym, której nie da się znaleźć na żadnej mapie. Nie da się jej zobaczyć, z żadnej innej wyspy ani innego lądu z jej powierzchni. Na tej ziemi umiejscowiona jest latarnia, niszczejąca od wieków i otoczona wodą, której nic nie rozświetla. W środku nic nie ma, poza monumentalnymi, spiralnymi schodami prowadzącymi w górę i bardzo starym regałem.

Regał wypełniony jest nieznanymi księgami w bardzo starych, skórzanych oprawach. Jest tam tylko jedno puste miejsce. Jeśli weźmiesz którąkolwiek ze ksiąg, sama otworzy Ci się w ręku i zaczną się z niej uwalniać najgorsze koszmary świata. Musisz przezwyciężyć wolumin i odłożyć ją z powrotem w to samo miejsce lub nieśmiertelne zło zawarte w kartach uwolni się i będziesz zmuszony zająć jego miejsce, ze stronami i atramentem utworzonymi z twej skóry i krwi.
Jednakże, jeśli uda Ci się doprowadzić brakującą księgę na wyspę i umieścić ją w pustej przestrzeni, światło latarni rozświeci mrok. Tak długo jak będzie się tlić, świat radować się będzie w niekończącym się raju, a całe zło tego świata uwięzione zostanie w latarni. I dopóki promyk rozświetlać będzie ciemność, dopóty nic z latarni nie wydostanie się.

Jednak jest jeden problem: będziesz uwięziony wraz z całym popełnionym złem, zarówno przez człowieka jak i Boga. Jedynym ratunkiem dla Ciebie jest zgasić światło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki