FANDOM

Listy od Nieznajomych

Miałam prawdziwego doła. W szkole jak zwykle "niezapowiedziana" kartkówka z trzech ostatnich lekcji.

Nowa matematyczka najwidoczniej uwielbiała zbierać puste kartki i stemplować je czerwoną jedynką. Było mi już wszystko jedno. Po powrocie do domu, jak zwykle. Weszłam zobaczyć co ciekawego w necie. Jak zwykle nic. No z wyjątkiem oblężenia ze strony reklam, przez które dostawałam białej gorączki. Ciągle tylko te bzdury o treści "To nie żart, jesteś 1000000 osobą na tej stronie. Wygrałeś smartfon iFon, tablet ajłacz i inne! Kliknij w link żeby odebrać nagrodę."

"Jak wam kliknę to was zemdli!" pomyślałam. Nagle pojawiła się strona z nagłówkiem "Listy od Nieznajomych. Koresponduj z nieznajomymi i poznawaj nowe osoby". I tu Internet się kończy. Wściekłam się. Brakuje jeszcze tylko strony "Poznaj sympatycznego zboczeńca. Koresponduj z pedofilami z całego świata!"

Wkurzałam się tak jeszcze parę minut, ale ciekawość wygrała. Weszłam na stronę. Wyskoczył napis: "Aby zobaczyć treść witryny proszę założyć konto". Kliknęłam żeby je założyć. Nagle wyskoczyło ostrzeżenie: "Czy jesteś pewny, że chcesz poznawać nieznajomych z całego świata? Czy jesteś gotowy na tajemnicze spotkania?"

— Boże, oni już do reszty zdurnieli?! Jaki portal pyta o takie bzdury?! — zapytałam samą siebie.

Nagle pojawił się komunikat: "Uważasz że pytamy o bzdury?" Ha, bardzo zabawne! Zaśmiałam się. Wklepali najbardziej pospolite pytania i się cieszą. Po chwili wyskoczyło kolejne ostrzeżenie: "Czy tak bardzo nienawidzisz życia, żeby tak mówić? Nie ukryjesz niczego ANNO". Wtedy trochę struchlałam.

— A głupia stronka będzie mnie straszyć — powiedziałam na głos i wzruszyłam ramionami.

Chciałam wyłączyć komputer, ale wyskoczył bardzo dziwny błąd: "Twój komputer czeka na OSTATECZNĄ decyzję". Chciałam ten błąd wyłączyć, ale pojawił się następny o treści: "Nie igraj Anno, nie igraj". Wreszcie przerażona wyłączyłam komputer z gniazdka. Na drugi dzień musiałam go włączyć, bo matematyczka zadała nam zadanie na fronterze. Gdy załadował się pulpit krzyknęłam ze strachu. Mój pulpit przedstawiał filmik o torturach. Nie było głosu, ale widziałam jak jakiś psychopata przewierca dziewczynie głowę wiertarką aż do mózgu! Potem ciął na ślepo jej drobne ciało piłą łańcuchową...

Leżałam w łóżku, był ranek. Nagle przyszła do mnie mama z listem w ręku. Ktoś napisał do Ciebie. Otworzyłam kopertę, a jej treść doprowadziła mnie do utraty tchu...

"Pewnie widziałaś ten uroczy filmik? A może przyjrzałaś się bardziej tej dziewczynie? Nie zauważasz pewnego podobieństwa? Nie podjęłaś dobrej decyzji. Nie podejmiesz dobrego życia. Całuję.

Twój Nieznajomy"

Po przeczytaniu szybko wrzuciłam list do kosza. Byłam tak przerażona, że resztę dnia spędziłam w łóżku. Kolejnego dnia siedziałam na kanapie oglądając telewizję. Byłam sama w domu. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi. To był listonosz. Miał dla mnie aż 15 listów. Tyle ile mam lat. Przeczytałam tylko jeden o treści: "Masz ostatnią szansę. I lepiej jej nie zmarnuj". Resztę listów wrzuciłam w ogień kominka i zapadłam w sen.

Miałam straszny koszmar. Śniło mi się, że jestem tą dziewczyną z filmiku, którą bezlitośnie torturują. Obudziłam się w świetlistobiałym pokoju. Usłyszałam jedynie:

"To głęboka rana, ale na szczęście nie uszkodzono mózgu. Zdążyli państwo w ostatniej chwili. Ten psychopata mógł bardzo poważnie skrzywdzić córkę. Anna ma przebitą skórę głowy, ale zatamowaliśmy krwotok."

Później zapadłam w sen... Przez myśli słyszałam głos mamy: "Dobrze, że zamknęli tego potwora. Dostał dożywocie. Zakładał jakieś wirusy komputerowe i zbierał informacje o wybranych dziewczynach. Ale teraz jest za kratami więzienia i Annie nic nie grozi"

Po tym co usłyszałam już nigdy nie podejdę do monitora komputera...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki