FANDOM

K***a, ale tu ciasno. Gdzie ja jestem? Nawet ruszyć się nie mogę. Ciemno jak cholera i cuchnie sosną. Ale trzęsie.

Zaraz, słyszę jakieś głosy. Cicho, nie myśl k***a , nie myśl! Posłuchaj. Dobry Jezu a nasz panie. Daj mu wieczne spoczywanie.

Pogrzeb

Co do ch**a? Przecież to śpiewają na pogrzebach.

Zaraz, ciemno, ciasno, sosna. Boże, to mój pogrzeb. A ja się ruszyć nie mogę. Wiem, zacznę krzyczeć.

K***a! Nie mogę nic powiedzieć. Co jest do ch**a no?

Zaraz, przypomnijmy sobie. Było ciemno, on miał nóż i ciął mnie w szyję. Pewnie przeciął mi struny głosowe sku***el jeden.

Nie mogę się ruszać. Nie mogę krzyczeć. Zakopią mnie sk****syny żywcem.

Ja p*****le, muszę się wydostać. Hm ale jak? Nie czuję ciała od szyi w dół. No cholera nawet głową nie mogę ruszyć.

Zaraz, spokojnie chłopie, spokojnie. Myśl chłodno i logicznie. No k***a zebrało mi się na logikę jak mnie żywcem chowają.

Spokojnie. Jak to było w sadze o ludziach lodu? A tak. Trzeba się bardzo skupić na danej czynności, to impuls przejdzie przez uszkodzenia.

Poruszmy ręką. Skup się stary, skup. Jest! Kciuk się poruszył. Stuk.

No z*****ście. Ksiądz właśnie sypnął na moją trumnę grudę ziemi. Trzeba się pospieszyć. Ucichło.

K***a no co jest? Czemu jest tak cicho? Stuk, stuk, stuk, stuk, stuk.

Ja p*****le! Oni mnie zakopują. K***a no szybciej z tą ręką, szybciej! Cisza.

Super. Wszystko k***a mać ucichło, a ja jestem dwa metry pod ziemią i mam całą władzę nad ciałem.

Ostatnie stuk a ja odzyskałem władzę w całym ciele. No super.

Chwila, czuję ucisk w kieszeni. Ciekawe co ze mną pochowali. Sprawdzę. Tlenu mam na góra pięć minut. Już mi się robi duszno.

Ja p*****le, no dzięki ci panie, dzięki. Telefon! Dwie kreski. Mam Je**ny zasięg pod dwoma metrami pod ziemią. Genialny jest mój operator, kocham go.

Dzwonię. Najpierw do mamy, ona najszybciej zadziała. No k***a, dwa grosze na koncie. Ch***a zadzwonię. Zaraz, mam pakiet internetowy.

Już wiem. Napiszę na facebooku. Ktoś na pewno to odczyta i powiadomi innych. Człowiek może być podduszony przez dwadzieścia minut.

Uwaga, zaktualizuj status. No pogrzeb całkiem spoko, ale, czy mógłby mnie ktoś w końcu odkopać?

Zaczyna mi brakować tlenu. O, już jest uaktualnienie statusu. No proszę, Sandra. Ona zawsze jest na Fejsie. Ciekawe co napisa... o k***a...

Nie wiem kim jesteś, ale Kacper nie żyje od trzech miesięcy.