FANDOM

Była 23:45. Z piwnicy dobiegały dziwne dźwięki. O 6:00 Alicja zauważyła, że jej rodziców ani brata nie ma w domu. Ponownie usłyszała dźwięki z piwnicy, ale zignorowała to. Poszła do koleżanki porozmawiać o tym, że z piwnicy dobiegają tajemnicze odgłosy. Niestety jej koleżanki też nie było w domu. Zawiedziona Alicja wróciła do domu i spotkała tam już swoich rodziców. Była jednak ciekawa co jest w piwnicy, choć miała tylko 11 lat...

22 września 2013 r.Edytuj

Rodzice Alicji o 23:59 często szli do piwnicy, a wychodzili o 6:30. Tak samo jak koleżanka Alicji. Jednak w ten dzień mogła zobaczyć co jest w piwnicy.

Kiedy jej mama robiła obiad, tata Alicji poszedł do piwnicy po suszone brzoskwinie do deseru. Dziewczynka miała wtedy szansę na dowiedzenie się co skrywa jej piwnica. Kiedy jej ojciec poszedł do piwnicy, jak najszybciej pobiegła schodami i ukryła się za jedną ścianą. Kiedy jej ojciec wyszedł, zostawił tylko otwarte drzwi i zapalone światło. Alicja poszła korytarzem, ale znalazła drzwi zamknięte na klucz. Myślała, że się nie dowie co tam jest, ale wiedziała że ma ostatnią szansę. Przeszukała piwnicę i znalazła uniwersalny klucz. Wiedziała, że to za łatwe i że się tak łatwo nie uda. Tak też było. Zabrała klucz i poczekała do następnego dnia.

23 września 2013 r.Edytuj

15:14

Alicja poszła do piwnicy i zapaliła światło. Poszła do tamtych drzwi i je otworzyła. Widziała jedynie dużo krwi i regał z książkami. Zauważyła jednak, że jedna książka jest bardzo mocno wciśnięta więc zaciekawiona dziewczynka ją pociągnęła. Gdy to zrobiła, zobaczyła maszynę. Nie wiedziała do czego jest, więc uciekła.

24:00Edytuj

Kiedy jej rodzice tajemniczo zniknęli, postanowiła pójść jeszcze raz do zagadkowej maszyny. Było tam więcej krwi. Usłyszała coś za sobą i się odwróciła, żeby to sprawdzić. Przed nią stali jej rodzice.

Alicja się przestraszyła. Jej rodzice mieli czarne oczy i byli bardzo bladzi.

- D-Dlaczego macie czarne oczy?! Boję się!

- Nie jesteśmy już twoimi rodzicami, jesteśmy demonami. Mamy misję by zamienić cię w demona!

- Jak to?! RATUNKU! POMOCY!

- Nikt cię tu nie usłyszy. Nic cię nie uratuje.

- Ale dlaczego wczoraj byliście normalni, a teraz jesteście demonami?!

- Od 6 do 24:00 jesteśmy normalni. Kiedy ty będziesz już demonem, zawsze będziemy tacy! Ale teraz możemy tylko jedno. Zabijać!

Rodzice Alicji rzucili ją na fotel i podłączyli do maszyny. Dziewczynka stała się demonem, jak jej rodzice. Kiedy przyszła do niej koleżanka, Alicja wbiła jej nóż w głowę.

Creepypasta-Blindmaiden

Więcej z Fandomu

Losowa wiki