Fandom

Creepypasta Wiki

Mogłam zapalić

2160stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Karolina była normalną studentką mieszkającą ze swoją koleżanką w akademiku. Miała kochającego chłopaka i rodzinę, ba, miała nawet psa. Do czasu... W tym momencie Karolina jest leczona. Stała się niezrównoważona psychicznie. Jedyne zdanie jakie umie powiedzieć to "mogłam zapalić". Po tym wszystkim co się stało tylko jedna strona jej pamiętnika przetrwała. Reszta została porwana i zakrwawiona, nie do odczytania. Ale to chyba była też najciekawsza strona. Trzy wpisy.

6 styczeń 2010Edytuj

Ale super! Krzysiek zaprosił mnie na niesamowitą noc! Powiedział, że będziemy szaleć... Nie mogę się doczekać!

7 styczeń 2010Edytuj

Jestem już u Krzyśka, jest jakoś koło godziny 21. Już się nie mogę doczekać! Ale chwila... Nie wzięłam rzeczy... pójdę do akademika z Krzysiem i wezmę je z pokoju.

Wróciłam! Nie zapalałam światła, Aśka by się na pewno zdenerwowała, gdybym ją obudziła. Jak tam weszłam, to była już 22, a ona się tak męczy z tą nauką... No nieważne pamiętniczku! Krzysiek już mnie woła z łazienki! Zdaje mi się, że przygotował kąpiel.

8 styczeń 2010Edytuj

BOOOŻE! Było niesamowicie! Próbowaliśmy na wszystkie sposoby, było cudownie! Wracam do domu!

Hmm... nie chcą mnie wpuścić do akademika, chyba jakiś wybuch gazu albo coś. Siedzę sobie na ławce przed budynkiem, jest koszmarnie zimno a tak w ogóle to coś tam krzy... (rozmazane pismo) na pewno Asia! Boże, przecież pokój numer 35 jest nasz! Co ja tu nadal robię?

Byłam w pokoju (namazane czymś czerwonym). Umarła koło 22. Wczoraj. Siedzę w kącie pokoju. O MÓJ BOŻE! On tam był. Ja tam byłam. On jest tu. Teraz. Boże...

KonkluzjaEdytuj

Karolinę znaleziono w kącie pokoju, w którym zamordowano Asię. Pokój wyglądał normalnie, tylko pamiętnik był zmasakrowany. Na ścianie zauważyli tylko jedną rzecz. Napisane krwią. CZY JESTEŚ PEWNA ŻE DOBRZE ZROBIŁAŚ NIE ZAPALAJĄC ŚWIATŁA?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki