FANDOM

Obudziła się w szklanej skrzyni, na tyle dużej, że mogła w niej stanąć wyprostowana. Skrzynia stała pośrodku pomieszczenia, w którym przechadzało się około dwudziestu ludzi przyglądających się szklanym pojemnikom z ludźmi w środku. Oparła dłonie o szkło i pochyliła się, aby móc zobaczyć, co jest w skrzyni niedaleko niej. W środku wisiał nagi mężczyzna, z pewnością martwy. Zwróciła uwagę na tabliczkę, na której było napisane "Śmierć przez powieszenie".

Co za imponujące dzieło sztuki. – usłyszała od widza, który podziwiał ten eksponat.

Rozejrzała się po pokoju, badając wzrokiem inne przezroczyste skrzynie. W jednej był człowiek gryziony przez dziesiątki szczurów, w drugiej ciało unoszące się na wodzie, a inną wypełniał gaz, przez co nie dało się dostrzec wnętrza. Ogarnęła ją panika, zaczęła walić w szklaną powierzchnię, ale tylko jeden gość spojrzał na nią, po chwili odwracając wzrok. Przestała uderzać, kiedy widz podszedł do jej skrzyni i wpatrywał się w nią w taki sposób, w jaki turyści wpatrują się w Mona Lisę. Spojrzał w dół na tabliczkę przytwierdzoną do jej wystawy. Przeczytał na głos:

Śmierć głodowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki