FANDOM

Kiedy byłam małym dzieckiem moja rodzina przeprowadziła się do dużego, starego, piętrowego domu z wieloma dużymi, pustymi pokojami i skrzypiącą podłogą. Mama i tata pracowali, więc często po powrocie ze szkoły byłam sama w domu. Pewnego wieczoru, kiedy wróciłam do domu, światła nie były jeszcze pozapalane. Zawołałam "Mamo?" i usłyszałam jej melodyjny głos "Taaaaak?" z górnego piętra.

Zawołałam ją jeszcze raz i gdy wchodziłam po schodach, żeby sprawdzić, w którym jest pokoju, usłyszałam znowu to samo melodyjne "Taaaaaak?". Dopiero się urządzaliśmy i nie znałam jeszcze dobrze labiryntu pokojów, ale słyszałam jej głos w jednym z dalszych pomieszczeń, na drugim końcu korytarza. Czułam się trochę niepewnie, ale wiedziałam, że w domu wszystko jest w porządku i widok mamy jak zwykle będzie w stanie uspokoić moje lęki. Kiedy właśnie sięgałam ręką klamki, usłyszałam otwieranie drzwi frontowych oraz wesołe wołanie mojej mamy z dołu "Kochanie, jesteś w domu?".

Odskoczyłam od drzwi i pobiegłam do schodów. Kiedy do nich dotarłam, obejrzałam się. Drzwi, przez które chciałam przejść, były uchylone. Przez krótki moment widziałam tam coś dziwnego. Nie wiem, co to było, ale wpatrywało się we mnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki