Fandom

Creepypasta Wiki

Najładniejsza dziewczyna w szkole

2167stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pod różowymi, czerwonymi i białymi dekoracjami tańczyły dziewczęta ze swoimi ukochanymi. Jednakże, mój wzrok był skierowany na tę jedną, która siedziała sama przy jednym ze stolików, przyglądając się tłumowi swoimi czekoladowo-brązowymi oczami. Pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym obracała różową różę. Miała na imię Vanessa i była, bez wątpienia, najładniejszą dziewczyną w szkole. Nie tylko z powodu wyglądu, ale również uroczego, niewinnego usposobienia. Zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia, jednak nigdy nie mogłem zebrać się na odwagę i powiedzieć jej co czuję. Dziś przynajmniej, mogłem dać jej walentynkowy prezent.

"Wystawił cię?" zapytałem, zbliżając się do niej. "Chyba tak." westchnęła. "Nawet nie wiem kim on jest. Zostawił tylko tę różę w mojej szafce. Była do niej przyczepiona karteczka z wiadomością 'Dla najładniejszej dziewczyny w szkole.' " "Och, wygląda na to, że masz sekretnego wielbiciela." zacząłem się z nią droczyć i dałem jej kuksańca. Uśmiechnęła się nieśmiało, jej policzki poczerwieniały. "Ponczu?" zaproponowałem, biorąc dwie filiżanki. "Dziękuję" odpowiedziała i wzięła jedną filiżankę. Rozmawialiśmy dalej, przyglądając się innym, tańczącym w rytm muzyki. Po jakichś 15 minutach, Vanessa zaczęła wyglądać na zdezorientowaną. "Hej, wszystko w porządku?" zapytałem, kiedy przygarbiła się i chwyciła się rękoma za głowę. "Nie... Nie jestem pewna." jęknęła. "Kręci mi się w głowie." "Chodź" powiedziałem i pomogłem jej wstać. "Wyjdźmy zaczerpnąć trochę świeżego powietrza."

Na zewnątrz sali gimnastycznej uklęknąłem obok Vanessy, która próbowała się uspokoić. "Myślę, że... Muszę iść do domu... Teraz." wykrztusiła. "Zadzwonię po rodziców. Nie mogę tak... Prowadzić." "A może ja cię podwiozę?" zaproponowałem. "Nie chcę... Sprawiać... Problemów." "I tak nie mam nic lepszego do roboty." odpowiedziałem, wzruszając ramionami. "No cóż... Zgoda." wymamrotała, a ja zaprowadziłem ją do mojego samochodu i usadziłem na miejscu pasażera. Kiedy odpaliłem silnik i wyjechałem z parkingu, moje serce zaczęło walić z podniecenia; nie mogłem się doczekać aż przywiozę ze sobą do domu najładniejszą dziewczynę w szkole. "Jeszcze raz... Dzięki za pomoc." wybełkotała, zanim zamknęły jej się oczy.

"Wszystko dla mojej ulubionej uczennicy." odpowiedziałem.

Autor: AQbL5494

Źródło: The Prettiest Girl in School

Tłumaczenie: Puck Norris

Więcej w Fandom

Losowa wiki