FANDOM

Białe kły wbijają się w ciało ofiary. Ona zaś męczy się, płacze i błaga o litość, jednak bestia nie reaguje. Nagle puszcza ofiarę, ta korzysta z możliwości i biegnie przed siebie, zostawiając za sobą plamy krwi. W pewnym momencie upada i z braku sił nie może się podnieść. Potwór wraca. Przygląda się przez chwilę męczarniom swojej zdobyczy. Widać, że go to cieszy. Znów łapie ją i bawi się jej zmaltretowanym ciałem, łamiąc kości i rozrywając ścięgna. Jednak ofiara nie poddaje się. Jej pragnienie życia jest zbyt silne. Czołga się by odejść jak najdalej od tej istoty. Kiedy już myśli, że może ktoś ją tu znajdzie, że potwór zakończył już swoją "zabawę", słyszy chore odgłosy, dobiegające z tyłu. Zaczyna resztkami sił czołgać się dalej, ból jest nie do zniesienia, ale potwór nie zamierza doprowadzać do zgonu. Im dłuższe męczarnie ofiary, tym większa zabawa. Tym razem łapie ją za twarz. Ofiara czuje smak własnej krwi w swoich ustach, oczy przestają widzieć. Wola zostaje złamana, teraz ona marzy jedynie o śmierci. Przestaje się wyrywać, czeka. Potwór puszcza zdobycz, obchodzi ją kilka razy dookoła, potem z niedowierzaniem patrzy: Już nie uciekasz? Kiedy bestia zorientuje się, że jej ofiara już się nie rusza odchodzi, zostawia ją, a ona umiera w najgorszych męczarniach jakie można sobie wyobrazić.

                                                      .                  .                    .                .

Dzika bestia, często jest blisko każdego z nas, jednak na łowy wychodzi tylko czasami. Kiedy nie poluje ukrywa się, obserwuje, wybiera... Czasami można usłyszeć szelest liści, najcichsze dźwięki. Chcesz wierzyć, że to wiewiórka, ale w głębi swojego umysłu obawiasz się czegoś gorszego. Co nie zawsze musi być zgodne z prawdą. Bestię czasem można zobaczyć, jak wybiera następną ofiarę, jak czai się tam, gdzie człowiek nie zagląda. Kiedy wydaje ci się, że jesteś obserwowany, odwracasz się i nic nie widzisz, to wiedz, że ludzki umysł wykluczy to, czego nie powinieneś zobaczyć. Widzisz coś dziwnego kątem oka? Na pewno sprawdzasz, co to jest. Nic tam nie ma? Cóż, przywidziało ci się. Byłoby dobrze, gdyby to była prawda, co nie? (...)

Ale wróćmy do głównego tematu. Chcesz zobaczyć potwora? Wyjdź na nocny spacer, koniecznie musi być ciemno. Jeśli boisz się ciemności to jeszcze lepiej. Kiedy jesteś przerażony, zmysły wyostrzają się. Idź przez jakiś czas. Znajdź miejsce gdzie nie ma ludzi, musisz być sam. Kiedy bestia nie poluje, łatwo ją spłoszyć. Oczywiście musi być bardzo cicho byś mógł wychwycić najcichsze, najbardziej subtelne dźwięki. Aha, jeszcze jedno: przydałoby się, żeby były w okolicy jakieś rośliny. Kiedy stwierdzisz, że znalazłeś miejsce odpowiednie, zatrzymaj się. Usiądź na ziemi, albo ukucnij, wsłuchuj się w szum wiatru, wyszukuj dźwięków, które może wydawać jedynie żywe zwierze. Zamknij oczy. Jeśli nie usłyszysz niczego specjalnego, wstań i wróć do domu, jeśli jednak usłyszysz najcichszy dźwięk, szelestu trawy, lub liści, pod naciskiem ciężaru, żywego stworzenia, otwórz oczy. Skieruj wzrok na najbliższy krzew lub norę. Być może zauważysz odbijające blask księżyca oczy bestii. Wstań powoli i odejdź, nie zostawaj na jej terenie. ONA nie lubi tego.

                                                 .                     .                   .                   .

Cóż, zgaduję, że jesteś zawiedziony. Poszedłeś tam, by zobaczyć prawdziwego potwora. Ohydnego, przerażającego, o którym będziesz mógł opowiadać straszne historie. Ale czy ja właśnie tego nie robię? Czyż nie opisuję ci zwykłego, ziemskiego kota?

442.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki