FANDOM

1990 nazwa użytkownika: 666Edytuj

Użytkownik: 666 (znana także jako sm666 na Nico Nico Douga) jest wideo pastą stworzoną przez nana825763. Pokazuje ona, co się stanie, jeśli poszuka się na YouTube użytkownika o nazwie "666" a następnie parę razy odświeży się stronę.

Wokół samej creepypasty krąży kilka plotek, jak np. to, że oryginalne konto "666" zawierało w sobie wirusa, który cały tekst zmieniał w szóstki.

Ze względu na popularność filmiku, nana825763 stworzył "dalszy ciąg".

Istnieje podobne wideo do "Użytkownik: 666" nazwane "nic" (małe litery), widnieje na nim materiał (tym razem w kolorze), pod którego koniec widać uszkodzone konto. YouTube

Istnieje działający klon Użytkownika 666 od nana825763. Jest to podróbka, działa, ale czasami jest pełna przerażających wirusów. Jeśli jesteś gotów podjąć ryzyko i wpuścić go do systemu, w porządku, jednak wiedz także, że są one także w stanie zrobić niezły bałagan z twojego komputera. Po prostu bądź ostrożny, czasami infekuje też na innych stronach...

HistoriaEdytuj

To wydarzenie opowiedziane przez człowieka, który udał się na stronę Użytkownika:666.

ZACZYNAJĄ SIĘ SPOILERY*

"Pracowałem dla YouTube w 2006 roku, często wrzucałem tam filmiki. Nie wiedziałem, że niektórzy z moderatorów YouTube zawiesili pewne konto. Pytałem się ich co to, ale nie chcieli mi odpowiedzieć.

Zastanawiałem się, dlaczego nie wolno mi wejść na tamtą stronę. Właśnie wtedy jeden z moderatorów podał mi kawałek papieru z jakimś napisem. Był to link do strony jakiegoś użytkownika na YouTube, 'www.youtube.com/666'. Po pracy wróciłem do domu i wpisałem to na moim komputerze. Konto faktycznie było zawieszone, więc nie było powodów do zmartwień.

Kiedy jednak odświeżyłem tą stronę parę razy, kilka rzeczy się zmieniło. Wszystkie tagi w wideo zmieniły się w "X 666" i cały tekst na stronie mówił "666". Myślałem, że ktoś hackuje mój komputer, jednak szybko odrzuciłem ten pomysł i ponownie odświeżyłem stronę.

Właśnie wtedy, moim oczom ukazał się kanał użytkownika 666. Obejrzałem niektóre z jego filmików, większość z nich było szalone. Jeden z filmików pokazywał czwórkę dzieci skręcających sobie kark. Inne wideo z kolei pokazywało wirujące grafiki.

Zdecydowałem wyłączyć to, co oglądałem i przejść do następnego filmu, ale pokazała się pusta reklama. Kliknąłem na guzik tej reklamy i zostałem przeniesiony do innego filmiku 666.

Materiał przedstawiał kobietę tonącą w basenie krwi i różne obrzydliwe rzeczy. Pomyślałem, że to już przesada, dlatego postanowiłem go zastopować. Nie udało mi się, wideo nie reagowało. Zdecydowałem zamknąć Internet Explorer'a, ale po wciśnięciu czerwonego krzyżyka nawet nie drgnął. Próbowałem włączyć także inny filmik, nie działał. Nie było już żadnego innego wyjścia...

"Przycisk do wyłączenia komputera, oczywiście!" Chciałem wyłączyć komputer, żeby wirus przestał robić z nim dziwne rzeczy, ale przycisk nie działał. On powinien zawsze działać! Wiedziałem, że ktoś włamał się na moją maszynę!

Cała moja nadzieja przepadła. Nie mogłem wyjść z Explorer'a, więc wideo ciągle trwało. Nie było nic, co mogło by to powstrzymać. Dziewczyna na filmiku dalej na mnie patrzyła, niemalże przeszywała mnie na wylot, a jej spojrzeniu towarzyszyły różne, dziwne dźwięki.

Po chwili ręka dziewczyny wyskoczyła z filmu, crashując mojego Explorera.

KONIEC SPOILERU*

To powracaEdytuj

Więc myślisz, że widziałeś ostatnie z 666, tak? Nieprawda. Użytkownik 666 z 2010-2012 r. został odnaleziony i nie wygląda jak fake, ani nie jest zrobiony przez Nana.

Nazwa użytkownika: Suspended666Account

Stworzone przez: ----

Fake?: Nie, nie ma takiej szansy.

Data utworzenia: 2 października, 2010

MemEdytuj

Japońska wersja Użytkownika 666, nazwana "Klątwą Nico Video" (takie same wideo jak te od nana), była użyta jako mem w Nico Nico Douga MADS.

WideaEdytuj

ちょっと遊んでみたww (素材sm666)03:54

ちょっと遊んでみたww (素材sm666)

Username 66603:42

Username 666

Username 666 clone - a great way to prank your friends!03:37

Username 666 clone - a great way to prank your friends!

【肝】冷やしsm66600:43

【肝】冷やしsm666

Przykład MAD.

Napisane i zamieszczone przez Cupcake na angielskiej wersji Creepypasta Wiki; tłumaczenie: EcstasyDarks dla Creepypasta Wiki Polska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki