FANDOM

Werjsa czytana przez lektora:

https://youtu.be/O-aACpvUnmQ

31 grudzień 2012

2012 roku Międzynarodowa Agencja Praw Człowieka alarmuje o masowych epidemiach chorób w Afryce ze względu na brak higieny. Politycy jak zawsze: prawica mówi że to wina lewicy a lewica że to wina prawicy… zupełnie jakby jeden z nich miałby wpływ na to co się dzieje na drugiej połowie globu. Zaczęto mówić o pomocy finansowej jednak kiedy trzeba by było podjąć konkretne wydatki politycy zmienili temat i zamknęli sprawę. Jak zwykle odegrali ten sam teatrzyk co zawsze.

Przeciętni ludzie też poza lajkami na Facebooku które zbawią świat też nic nie zrobili bo kto by się przejmował epidemią na drugim końcu świata przecież to nie ich sprawa. Ale to niedługo miała być ich sprawa wszyscy mieliśmy się przekonać.

16 marca 2013 roku

Epidemia zaczęła się jednak rozprzestrzeniać w zastraszającym tempie, już 21 % ludności w Afryce było zainfekowanych. Dowiedziano się że chorzy tracą kontrole nad sobą, stają się agresywni i chcą zarażać więcej ludzi. Odkryto że choroba roznosi się przez kontakt skóry zdrowego z dziwnymi naroślami na skórze chorego. Owe narośla  występują tylko w niewielkich obszarach skóry, są one czarne podczas rozkrojenia tego czarnego miękkiego tworu naukowcy przeżyli szok. W środku była larwa wielkości palca wskazującego która nonstop produkowała nowe mikroskopijne larwy szukające nowego miejsca na skórze.  Nie zabija jednak ona nosiciela dba o spełnienie jego podstawowych potrzeb jedzenie, picie bezpieczeństwo. Jednak człowiek pod kontrolą hormonów wydzielanych przez nią do krwi ma tylko 2 cele zarażać i przeżyć.  Jednak nie żyje on jak normalny cywilizowany człowiek działa na zasadzie instynktów taj jak tysiące lat temu, jest zdolny jeść co popadnie, poluje na zwierzynę i  zjada ją na surowo świeżo upolowaną zupełnie jak dzikie zwierze.

To co jednak doprowadziło naukowców do ślepego zaułka było to że ten robak nie przypominał żadnej znane ludzkości formy życia ani jej największej mutacji. Organizm ten był zbudowany jakby z ciągle budujących się nici a nie z komórek. Każdy segment był samowystarczalny a krańcowe segmenty nici miały za zadanie jej przedłużanie. Dodatkowo naukowcy odkryli że w skład budowy pasożyta wchodzą jeszcze nie znane ludzkości pierwiastki. Naukowcy zostali tym zbici z tropu.

24 marca 2013 roku

Po opublikowaniu wyniki badać Unia Europejska w porozumieniu z Stanami Zjednoczonymi postanowiły objąć Afrykę kwarantanną co skutkowało całkowitą blokadą morską i lądową ze wszystkich stron. W zamian jednak przekażą wszystkie możliwe środki na walkę z epidemią.

Ludzie zaczynają mówić o końcu świata, każe boskiej i tak dalej mnie to jednak nie obchodzi nie mają zielonego pojęcia co się dzieje.

11 lipca 2013 roku

Afryka jest niemal w 80% zainfekowana, mimo całkowitej kwarantanny pierwsze zachorowania pojawiały się na całym świecie wystarczyli pojedynczy emigranci którzy jakoś ominęli blokady morskie i lądowe.  Moje dzieci też w porę wydostały się z Afryki tak martwiłem się o ich przyszłość. Ja niestety muszę tu zostać a wyczuwam że długo nie pożyje, wyczuwam że coś złego mi się stanie boje się ale byle by tylko moje dzieci były bezpieczne.

Powstał nowy sojusz państw mający na celu walkę z chorobą dołączyły do niego niemal wszystkie państwa świata.

Pomimo ogromnych nakładów nie udało się odkryć jeszcze szczepionki gdyż tajemnicze pierwiastki z których zbudowany jest pasożyt nie reagują z tymi znanymi ludzkości. Odkryto że robak przemienia wodór w 6 innych pierwiastków jednak nie wiadomo jak to robi.

Sojusz chcący chronić resztę ludzkości wprowadził w życie plan „Czarne rozwiązanie”. Zakłada on eksterminacje wszystkich zarażonych osobników, chorzy w poza Afryką ukrywają się ci którzy już stracili kontrole nad sobą uciekają do lasów. Dlatego też uliczne łapanki i rozstrzelania tylko opóźniają to co nieuniknione.

15 grudnia 2013 roku

Stopień zachorowań w przeciętnym mieście na świecie wynosił 36%. W dużych metropoliach ten odsetek wynosił nawet 67%.  Naukowcy pracujący epicentrum epidemii  nad  tajemnicą jej  źródła dokonali przełomowego odkrycia. Mianowicie stopień zachorowań w rejonie gdzie miał miejsce początek epidemii  jest niewiarygodny.Odsetek chorych wynosi tylko 11% natomiast na skórze pozostałych znaleziono tysiące martwych mikroskopijnych robaków próbujących ich zarazić.

Okazało się że ci ludzie mają talizmany od szamana które zostały wykonane z kamieni z pobliskiej dzikiej kopalni.  Okazało się że owe „klejnoty” to tak naprawdę kolejny 7 nieznany ludzkości pierwiastek. Okazało się bowiem że emanuje on promieniowanie które niszczy wiązania między segmentami  nici budującej pasożyty powodując ich  natychmiastową śmierć. Nie uszkadzając przy tym jednak innych organizmów. Naukowcy o swoim odkryciu chcieli zameldować  do zewnętrznej strony kwarantanny.  Jednak na wszystkich kanałach wojskowych słychać tylko 30, 29, 28, 27… naukowcy  zbledli wiedzą że chodzi o zrzucenie bomby wodorowej na Afrykę aby ją zniszczyć. Ironia byli już tak blisko rozwiązania a sami sobie odebrali jego możliwość. 21, 20, 19 Tutaj schowany w kopalni czyje że to mój koniec ja zginę ale wraz z tym zginie źródło naszego zagrożenia znajdujące się w tej kopalni. Jednak nie czuje się załamany gdyż wiem że bez tej kopalni moje dzieci będą bezpieczne. Moje dzieci ukryły się na szczęście na innych kontynentach w waszych skórach. 3, 2, 1. Okmnwenfihgvbyciab bfbfgyqvciudsab cnabnxvkebx njckgzcnjbxkybgwcuwcvn jxavhndjasgxb !!! 15 grudnia 2013 roku

Okazało się że ci ludzie mają talizmany od szamana które zostały wykonane z kamieni z pobliskiej dzikiej kopalni.  Okazało się że owe „klejnoty” to tak naprawdę kolejny 7 nieznany ludzkości pierwiastek. Okazało się bowiem że emanuje on promieniowanie które niszczy wiązania między segmentami  nici budującej pasożyty powodując ich  natychmiastową śmierć. Nie uszkadzając przy tym jednak innych organizmów. Naukowcy o swoim odkryciu chcieli zameldować  do zewnętrznej strony kwarantanny.  Jednak na wszystkich kanałach wojskowych słychać tylko 30, 29, 28, 27… naukowcy  zbledli wiedzą że chodzi o zrzucenie bomby wodorowej na Afrykę aby ją zniszczyć. Ironia byli już tak blisko rozwiązania a sami sobie odebrali jego możliwość.  21, 20, 19 Tutaj schowany w kopalni czyje że to mój koniec ja zginę ale wraz z tym zginie źródło naszego zagrożenia znajdujące się w tej kopalni. Jednak nie czuje się załamany gdyż wiem że bez tej kopalni moje dzieci będą bezpieczne. Moje dzieci ukryły się na szczęście na innych kontynentach w waszych skórach. 3, 2,... Okmnwenfihgvbyciab bfbfgyqvciudsab cnabnxvkebx njckgzcnjbxkybgwcuwcvn jxavhndjasgxb!!! (Odgłos wybuchu.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki