Fandom

Creepypasta Wiki

Nie płacz, uśmiechnij się

2167stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze39 Udostępnij
Nie.png Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Ostatnio w Ameryce doszło do makabrycznych morderstw. Nieznany morderca zabił już dwunastą rodzinę. Ludzie zostali brutalnie zadźgani, a najstarszy z rodziny (prawdopodobnie ojciec dzieci) miał tasak wbity w głowę. Morderca zostawił po sobie charakterystyczny, wykonany z krwi napis na ścianie: SZCZĘŚLIWI NA ZAWSZE.

Newspaper: 1999.6.13
Z ostatnich wiadomości: wśród ofiar nieznanego mordercy znalazł się ocalały, 13-letni chłopiec, Billy McGarden, który niedawno wyszedł z szpitala. Poprosiliśmy go o wywiad, a oto, co nam powiedział:

Obudziły mnie krzyki. Była trzecia w nocy . Zeszłem na dół. Zapaliłem światło. Moi rodzice leżeli martwi w kałuży krwi. Byłem tak tym zamurowany, że nie potrafiłem krzyczeć, tylko się gapiłem. Poczułem czyiś .. Oddech za moimi plecami, odwróciłem się i wtedy go ujrzałem. Był to człowiek w masce, na której był wymalowany jakąś czarną substancją uśmiech. Nim zdołałem cokolwiek zrobić, on szybko wbił mi nóż kuchenny w brzuch. Padłem na podłogę, zwijając się z bólu. Morderca podszedł do mnie, by mnie dobić, ale broniłem się resztkami sił. Szarpnąłem go za maskę i wtedy ujrzałem coś o wiele gorszego. Jego twarz. Miał poparzoną skórę. Różowa skóra odchodziła od policzków. Nie miał powiek. Oczy pozbawione wszelkich uczuć. Ale najbardziej przerażił mnie namalowany uśmiech, podobny do tego na masce. Zacząłem płakać, a on to chyba zauważył. Powiedział "Nie płacz, uśmiechnij się", po czym podniósł nóż, by zakończyć walkę, ale usłyszałem syreny policyjne. Sąsiedzi wezwali pomoc. Potwór ruszył do ucieczki, a jedynym, co po nim zostało, była maska. Mieszkam teraz w domu dziecka, ale dalej tęsknię za mamą i tatą.  

Newspaper:1999.8.1                                                                                                                         (...) Minęły dwa miesiące od tamtego zdarzenia. Billy zaginął.                                                                            

DSC01414.jpg

Zdięcie maski

Zdjęcie maski zrobione przez policję:                                          

Policja nadała mu przydomek "MAKABRYCZNY BŁAZEN".

Więcej w Fandom

Losowa wiki