FANDOM

Jest to przeróbka http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Ludzie_te%C5%BC_potrafi%C4%85_liza%C4%87#comment27389

Na starym jak świat ranczo, mieszkała sobie staruszka... Staruszka ta miała kozę, która zawsze w nocy lizała jej rękę do snu. Dzięki temu kobieta w ogóle zasypiała. Pewnej nocy, gdy trwała straszna i głośna burza, staruszka obudziła się z wrzaskiem. Uspokoiło ją delikatne i wilgotne liźnięcie w dłoń. Kobieta w mgnieniu oka znów zasnęła. Następnym razem gdy się obudziła, wciąż trwała noc. Tym razem nie doświadczyła żadnego mokrego dotyku na jej ręce. Wstała, by rozejrzeć się za kozą, która uśpiłaby ją ponownie. Nie znalazła jej nigdzie, został jej tylko jeden pokój do sprawdzenia - łazienka. Uchyliła skrzypiące, drewniane drzwi i omal nie padła z przerażenia, gdy dostrzegła jak jej koza leży na środku łazienki, z wydartą dziurą w podbrzuszu, a jej wnętrzności rozsmarowane są po całym pomieszczeniu. Kobieta padła na kolana, ledwo powstrzymując wymioty. Nagle zobaczyła jak jakaś kreatura zjada kawałki mięsa pozostałe z brzucha jej małej, biednej kozy. Staruszka ujrzała jedynie czarny zarys sylwetki potwora, który przełykał kawałki mięsa, patrząc na kobietę. Gdy postać wstała, staruszka padła na podłogę, prawie mdlejąc. Leżąc, zobaczyła jak stwór nachyla się nad jej głową. Jej ostatnim widokiem była obrzydliwa kreatura, o ciele człowieka... i głowie kozy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki