FANDOM

25.03.1997

Udało mi się znaleźć kartkę i długopis... Jestem głodny, zmęczony i przerażony jak diabli. Boję się... Nie mam gdzie uciec... TO COŚ mnie goni od momentu kiedy kupiłem swojej córeczce lalkę. Gdybym wiedział, to bym nawet za chińską ludność tego nie kupił. O czym ja mówię? Moja córka miała 8 urodziny 3 miesiące temu. Poszedłem z ex-żoną do sklepu z zabawkami (rozwiodłem się z żoną, bo ta obwiniała mnie o to, że piję z kolegami po fachu... Nic takiego nie robiłem. Próbowałem jej wytłumaczyć, że zostaję po godzinach, bo mam ważny projekt. Jestem architektem). Na dzisiaj to wszystko.

25.01.1997 (Kartka znaleziona w domu autora)

Moje oczy zostały spowite jasnym promieniem słońca które leniwie rodziło się do życia na kilkanaście godzin.

(w myślach) *O kurde. Dzisiaj są urodziny Natalii*

- Kochanie!

Wtedy jeszcze byłem że swoją żoną, dopiero w lutym się rozwiedliśmy.

- Tak?

Wstałem leniwie, ubrałem się, umyłem zęby i zszedłem na dół.

- Zjedz śniadanie, idziemy do sklepu po prezent dla córki.

Zjedliśmy śniadanie i poszliśmy do sklepu nieopodal.

Przeglądaliśmy regały, gdy podszedł do nas sprzedawca i zapytał, czy mógłby nam w czymś pomóc.

Odpowiedziałem, że nie.

Po kilkuminutowym przeglądzie zdecydowaliśmy się na zabawkę "Barbie Fryzjerka". Zapłaciliśmy i wyszliśmy. Wróciliśmy do domu i zaczęliśmy przygotowywać przyjęcie urodzinowe. Po skończonych przygotowaniach zaprosiliśmych gości, poszliśmy na górę po Natalkę i powiedzieliśmy jej, że już czas. Moja była żona zawiązała oczy swojej córce i zeszła z nią na dół. Kiedy dziewczynka zdjęła opaskę, była zachwycona. Zdmuchnęła świeczki i wypowiedziała życzenie. Dałem jej prezent ale ona powiedziała, że jest brzydka i nie chce jej. Trochę się zdziwiłem, bo lalka nie była brudna, ani nic podobnego. No nic, odłożyłem ją na półkę myśląc, że córka zmieni zdanie. Jak grubo się myliłem... W nocy usłyszałem krzyk swojej córki Natalii. Obudziłem żonę i poszedłem z nią do niej. Otworzyliśmy drzwi i zamarliśmy. Lalka urosła do ludzkich rozmiarów i dusiła moją córkę. Rzuciłem się na to coś, ale nie dałem rady jej powstrzymać. Niestety, było za póżno... Lalka rzuciła to się na moją byłą żonę. Kobieta prosiła mnie o pomoc, ale ja byłem bezsilny. Uciekłem z domu... 

Tu urywają się notatki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki