FANDOM

"Podobno, żeby wypędzić demona z domu, trzeba zniszczyć przedmiot z nim związany. Chciałbym, żeby to był po prostu demon.

Zawsze lubiłem chodzić na bazary. Możecie mówić, że na bazarach można znaleźć tylko kicz z Chin, ale tak naprawdę jest tam bardzo dużo ciekawych rzeczy. Na ten bazar przyszedłem w celu zakupienia muszkietu. Zbieranie pieniędzy zajęło mi rok, ale naprawdę zależało mi na tej starej broni.

Mimo że miałem określony cel, to tradycyjnie postanowiłem sprawdzić, czy nie ma tutaj niczego ciekawego. Podrabiane stare złotówki, hełmy, bomby. Chwila chwila… co to jest? Zobaczyłem przepiękne lustro. Nie potrafię opisać jakim arcydziełem sztuki złotnictwa był ten przedmiot.

Podszedłem do staruszka, który chciał je sprzedać i zapytałem ile za nie chce. Sto złotych. Przeprowadziłem oględziny i doszedłem do wniosku, że ładnie wyglądało, by na mojej ścianie. Dałem mu kasę w łapę i olałem muszkiet. W tym lustrze było coś fascynującego, coś co mnie wołało… coś co mnie namówiło do zakupu i nie był to fakt, że jest ze złota, tylko coś innego.

Kiedy byłem w domu, cały czas dokonywałem oględzin lustra. Spojrzałem w nie i nagle zobaczyłem siebie trzymającego nóż. Normalnie wyrzuciłbym to lustro, ale nie mogłem. Odłożyłem nóż i poczekałem na mojego współlokatora.

"Pieprzysz" odpowiedział. Czego ja właściwie oczekiwałem? Że uwierzy w to, że lustro zmaterializowało nóż w mojej ręce? Powiedziałem mu, żeby sam spróbował. Nie zadziałało. "Może jestem chory psychicznie…" pomyślałem. Ale ten nóż naprawdę tam leżał!

Następnego dnia zacząłem czyścić lustro. Czyściłem je tak długo, aż osiągnęło stan krystalicznej czystości. Współlokator patrzył na mnie coraz dziwniej. Ale o co mu chodzi!? Przecież to lustro, a o lustra trzeba dbać…

Kolejnego dnia wyszedłem na spacer. Spotkałem się przypadkowo z moją dziewczyną. Chciała się ze mną umówić, ale nie mogę zostawić lustra samego. Mój współlokator może go popilnować. Moja dziewczyna nie chciała słuchać o lustrze. ALE DLACZEGO!? Przecież to interesujący temat.

Zabiłem go. Miał PILNOWAĆ LUSTRA, A NIE PILNOWAŁ, TYLKO JE WYRZUCIŁ! ZDRAJCA. Lustro czekało na mnie przed domem, wiedziałem, że mnie nie zostawi… wiedziałem. NIE! Wystarczy! To lustro mną manipuluje! Muszę wydostać się z tego obłędu! Staram się nie patrzeć na lustro, dzięki temu mogę utrzymać trzeźwość umysłu. Zabiłem przez nie przyjaciela. Muszę je zniszczyć, ale ono mnie woła. Wysłuchałem lustra… teraz spędziłem z nim cały dzień.

Wystarczy, stałem się niewolnikiem tego lustra. Straciłem przyjaciół, dziewczynę i rodzinę… Kończę z tym…jedyny sposób to skończyć ze sobą… nigdy nie patrz w lustro. Nigdy, przenigdy."

Znalezione przy ciele samobójcy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki