FANDOM

Obcy i przypadki uprowadzeń są tak dziwaczne, że nic w tym dziwnego, że kosmici są podejrzani, tak jak „ludzie cienia”. Uprowadzeni zgłaszają, że w wielu przypadkach, szarak był w stanie przejść przez ściany i zamknięte okna, a pojawiają się i znikają nagle, jest to jedynie kilka z potwierdzonych pozaziemskich umiejętności. Może potrafią też przybierać wygląd cieni, aby ukrywać się przed nami. Oczywiście, istnieje wiele podobnych do siebie pomysłów jak chociażby, te wyżej wymienione.

Obcy i duchy mogą być międzywymiarowymi istotami lub mogą być obcymi podróżującymi w czasie - i niektórzy uważają, że demony są odpowiedzialne za wszystkie te niepokojące zjawiska. Nie ma sposobu, aby udowodnić lub obalić te wszelkie teorie na temat zjawiska, które jest tak tajemnicze, bo dzieje się tak szybko i bez ostrzeżenia. Nauka stwierdza, że zarejestrowanie lub zbadanie tego zjawiska w sposób metodyczny jest praktycznie niemożliwe. Wszystko, co możemy zrobić w chwili obecnej jest dokumentacja osobistych doświadczeń i próba poskładania tego w jedną całość, co ludzie nazywają zjawiskiem „ludzi cienia”. Być może jest to stara tajemnica, która staje się coraz bardziej rozpoznawalna... Być może stanowi bramę do innych płaszczyzn istnienia... A może to tylko zwykłe cienie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki