FANDOM

Pewnego zimnego, pochmurnego, deszczowego dnia, matka czesała swoją córkę. Piękną, różową szczotką gładziła jej aksamitne, kruczoczarne włosy. Szmaragdowozielonymi wstążkami, uwiązała włosy w dwa, wysokie kucyki. Mała córeczka wpatrywała się w swoje odbicie w ślicznym i nowym lustereczku, które dostała od swojej mamy.

– Wyglądasz uroczo, kochanie. Masz przepiękne, zielone oczka. – powiedziała kobieta.

Córeczka uśmiechnęła się i patrzyła z podziwem na gotową fryzurę.

Następnego dnia, kiedy pogoda była już ładniejsza, świeciło słońce i ogółem było ciepło, mała dziewczynka wyszła na dwór ze swoim ślicznym lusterkiem.

Kiedy szła, minęła starszego od siebie chłopca. Ten mruknął do niej cicho:

Uważaj na Śmierć.

Dziewczynka z przerażenia upuściła lustro. W odłamkach potłuczonego szkła, ujrzała swoje odbicie. A dokładniej, swoje odbicie bez oczu.

Ludzkie oko

Po 5 latach ta sama dziewczynka, a właściwie już nastolatka, po raz drugi ujrzała siebie w lustrze. siebie. bez oczu. Postanowiła, że już nigdy nie spojrzy w lustro. Nie chciała się takiej widzieć.

Gdy wróciła do domu, na stole kuchennym leżała kartka pozostawiona przez jej mamę. Zawierała informację, że matka wróci później. Dziewczyna rzuciła plecak na kanapę i poszła do łazienki za potrzebą.

I wtedy zerknęła niechcący na lustro.

Przeraziła się. Nie chciała tego więcej widzieć. Nie potrafiła tego znieść. Pobiegła do kuchni, wzięła nóż i ponownie poszła do łazienki. Spojrzała w lustro. Nie chciała już tego więcej widzieć! Nożem wydłubała sobie oczy. Krew spływała po jej policzkach, podczas gdy dziewczyna z lustra uśmiechnęła się i zniknęła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki