FANDOM

Mary żyła w Nowym Jorku wraz ze swoim narzeczonym, Stephenem. Ów narzeczony, otrzymał możliwość pracy w Tokio, a był on specjalistą od fotografii analogowej. Ucieszony przekazał wiadomość Mary. Uradowana, powiedziała, że nie ma problemu. Spakowali się i wyruszyli do Tokio.

Zostali przywitani w miejscu pracy Stephena. Otrzymali też wiadomość, że dostają mieszkanie i tłumaczkę o imieniu Akane. Przywitała ich i zaprowadziła do nowego lokum. Narzeczeni zakwaterowali się i ich szczęście nie mogło mieć końca. Ale do czasu… Około 2 w nocy Mary usłyszała jakieś trzaski garnków. Wyszła z łóżka i chciała zobaczyć co się stało. Ujrzała widmową głowę w garnku. Przestraszona zaczęła krzyczeć i obudziła się. Nazajutrz powiedziała o wszystkim Stephenowi. Ten jednak uznał, że miała zły sen. Ale on miał ten sam koszmar następnej nocy.

Postanowili się udać do przyjaciela narzeczonego, Hidekiego Marato. Ten, po wysłuchaniu ich, powiedział, że duchy w kulturze japońskiej są tradycją i że trzymają się zwykle swoich bliskich. Pokazał im kilka zdjęć. Dał im również adres do znajomego jasnowidza/pośrednika z duchami. Udali się więc do niego. Odprawiając rytuał pośrednikowi udało skontaktować się z duchem. Dowiadując się od niego wszystkiego, zaczął coś mówić po japońsku i ich wyganiać. Mary pytając o co chodzi, nie dostała od narzeczonego odpowiedzi. Wychodząc przepraszała i wyszli z gabinetu. Mary strasznie nęciła myśl, o co może chodzić starcowi.

W nocy Mary miała znowu koszmar. Usłyszała hałasy i ujrzała widmo młodej kobiety. Miała czarne włosy suknię i cały czas płakała. Lecz gdy ujrzała bohaterkę, krzyknęła po japońsku: Sore wa soreda!

Nazajutrz Mary wyszła do znajomego Stephena, Barrego, który wraz z nim przeprowadził się do Tokio. Tymczasem Stephen zabrał się do pracy. Warto dodać, że pracuje w domu. Wywołując zdjęcia zauważył w chlorze jakąś postać. Nagle jego twarz wleciała do chloru, a kiedy ją wyciągnął, miał ją całą poharataną. Wtedy pojawiła się ta zjawa i powiedziała: ”Zrobię z tobą to samo, co ty ze mną!”, po czym Stephen się obudził. Okazało się, że zasnął na biurku. Ubrał się i tak jak Mary, poszedł do Barrego.

Tymczasem Mary, będąc w metrze zaznała podobnego koszmaru. Nagle metro opustoszało i zauważyła tą samą zjawę, która zaczęła się do niej przybliżać. Z krzykiem nagle się obudziła i zdziwiła wszystkich Japończyków jadących razem z nią metrem.

Pukając do drzwi, nie dostała odpowiedzi. Otwierając je, ujrzała pół-nagiego Barrego. Zauważyła również zdjęcie pocięte żyletką. To była fotografia domniemanej zjawy. Później ujrzała, jak Barry krzyczy: „Nie wytrzymam tego dłużej”, po czym bierze rozbieg i wyskakuje z balkonu, popełniając samobójstwo. Tymczasem na miejsce przyjeżdża Stephen i pyta, co się stało. Mary odpowiedziała, że Barry skoczył z okna i pyta się jednocześnie, kto to jest pokazując na to zdjęcie pocięte żyletką. Stephen zaczął się jąkać i powiedział, że zabierze ją do domu. Zanim wyszli, Mary zabrała ze sobą fragmenty zdjęcia.

Nazajutrz poszła z tymi fragmentami do pracy Stephena. Znajomy powiedział, że to Masako Shizuru. Okazuje się również, że była ona stażystką w Nowym Jorku i miała romans ze Stephenem. Mary była w szoku. „Skoro to krył przede mną, kto wie, co kryje jeszcze” - pomyślała.

Poszła więc do mieszkania Barrego i ujrzała tam śmiejącą się zjawę. Pokazała na jeden kącik. Mary weszła do niego i widziała laptopa. Na pulpicie widziała 1 film. Odtworzyła go. Po oglądnięciu natychmiast ruszyła do domu i podeszła do Stephena i chciała wyjaśnień, pokazując film. Stephen wszystko opowiedział. Okazało się, że domniemaną stażystkę zgwałcił Barry z jeszcze 1 kolegą, a Stephen to nakręcił. Mary kazała natychmiast pojechać do jej domu. Znaleźli tam tylko rozkładające się ciało Masako. Jej ciało zawieziono do krematorium i skremowano.

Po tym zdarzeniu Mary odeszła od narzeczonego, a Stephen cały czas cierpi z powodu tej zbrodni…

Więcej z Fandomu

Losowa wiki