Fandom

Creepypasta Wiki

Odgłosy deszczu

2159stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Tej nocy obficie padało. Kiedy zbliżaliśmy się do tunelu, zatrzymałem na chwilę samochód. Moi przyjaciele i ja słyszeliśmy liczne plotki i legendy o tym miejscu, podobno jest nawiedzone. Mówi się, że jeśli wjedziesz do tego tunelu nocą, stanie się coś dziwnego. Zamierzaliśmy sprawdzić prawdziwość tych pogłosek i przetestować naszą odwagę.

W powietrzu unosiła się niepokojąca, złowieszcza atmosfera. Teren był oddalony od miasta, a na drodze nie zobaczyliśmy wielu samochodów. Jednak nie wyglądał dokładnie tak, jak można by sobie wyobrazić miejsce nawiedzane przez duchy. Po jakimś czasie odpaliłem silnik i powoli wjechałem do tunelu. Po raz pierwszy brałem udział w czymś takim, czułem nieznaną mieszankę strachu i podniecenia. Moi przyjaciele uśmiechali się od ucha do ucha, jak dzieci na przejażdżce w parku rozrywki. Jechaliśmy naprawdę powoli, z nadzieją, że coś się wydarzy, jednak dotarliśmy do końca tunelu bez żadnych ponad naturalnych przeżyć. Byliśmy rozczarowani. Moi przyjaciele wyglądali przez okna, obserwując ściany tunelu z wyczekiwaniem. - Przejedźmy się jeszcze raz - zaproponowałem. Wszyscy wyrazili zgodę, więc zawróciłem. I tym razem nie dostrzegliśmy nic nadzwyczajnego. Przebyliśmy trasę tam i z powrotem jeszcze kilka razy, po czym nuda sięgnęła zenitu. Nawet rytm kropel deszczu uderzających o dach auta zaczął nas irytować. Po trzech czy czterech przejażdżkach jeden z kolegów powiedział: - Dajcie spokój, wracajmy do domu. Pomyślałem, że ma rację, to wszystko robiło się nużące. Jednak moją uwagę zwrócił ton jego głosu. Zanim wyjechaliśmy na zewnątrz, zahamowałem i popatrzyłem za siebie. Zauważyłem, że mój przyjaciel, który odezwał się przed chwilą, trząsł się, jakby było mu zimno. Pozostali również to zobaczyli i przyglądali się ze zdziwieniem. - Co z tobą? Zobaczyłeś coś? - Po prostu się stąd wynośmy - odpowiedział. Jego ręce drżały. Deszcz padał coraz mocniej. Krople odbijały się od karoserii, wydając ostry dźwięk. Postanowiłem znaleźć jakieś miejsce w pobliżu, w którym moglibyśmy się zatrzymać i uspokoić. Po wyjeździe w tunelu skierowałem się na szosę. Na poboczu zobaczyłem bar, więc zjechałem z drogi i zaparkowałem pod lokalem. Mój przyjaciel zaczął się uspokajać. - Dobra - powiedziałem. - Możesz nam teraz powiedzieć, co widziałeś? - Nie słyszeliście tego? - zapytał, patrząc na nas ze zdumieniem. - Czego? Jakiegoś tajemniczego dźwięku? Czyjegoś głosu? Nie mieliśmy pojęcia, o co mu chodzi. - Nic nie słyszałem, padał deszcz - odpowiedziałem. - Czyli słyszałeś! - krzyknął. Pochylił się, oczy miał wielkie jak spodki. - Zwyczajnie nam powiedz - odparowałem ze złością. - Co takiego mieliśmy usłyszeć? Po długim milczeniu, otworzył usta. - To był deszcz. Odgłosy deszczu...

Tłumacz: Pan Cube Źródło: [1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki