FANDOM

Nienawidzisz kogoś? Życzysz mu rychłej śmierci? Pozwól, że ci opowiem, jak sprowadzić na niego zabójczą klątwę. Zginie w ciągu doby.

Najpierw poczekaj do nowiu księżyca. Musi on być CAŁKOWICIE niewidoczny na niebie. Około 3:13 wstań z łóżka i idź do łazienki lub innego pomieszczenia gdzie jest lustro. Idąc w stronę lustra, PATRZ TYLKO NA PODŁOGĘ. W żadnym wypadku za siebie. Kiedy staniesz przed lustrem, musisz "narysować palcem w powietrzu" liczbę 8.

W następnej części jeśli się choć raz pomylisz, zginiesz.

Zamknij oczy. Módl się do szatana jak najgorliwiej. Nie opiszę jak, od czego jest internet. Po równo 33 sekundach usłyszysz pęknięcie lustra. NIE OTWIERAJ OCZU. Kiedy poczujesz, że coś za tobą stoi, wypowiedz imię, nazwisko i adres osoby, której nienawidzisz. Odchyl rękę delikatnie do tyłu, nie otwierając oczu. Poczujesz ból w tejże kończynie. NIE KRZYCZ I NIE RUSZAJ SIĘ, TYM BARDZIEJ NIE OTWIERAJ OCZU. Kiedy ręka przestanie boleć (zwykle mija około 5 minut), możesz spokojnie spać. Zawarłeś mały pakt z szatanem. Osoba, której imię wypowiedziałeś, zginie w ciągu doby nadziana na jakiś długi, ostry przedmiot. I oto stało się to, czego chciałeś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki