FANDOM

To wszystko wydarzyło się naprawdę, a konkretnie w okolicach Grójca (miejscowości pod Warszawą).

Pewna kobieta jechała samochodem. Zobaczyła na poboczu przystojnego, elegancko ubranego i pogodnego pana z czarną teczką. Chciał, aby go podwieźć. Kobieta zgodziła się i wpuściła go do samochodu, rozmawiali o wszystkim, śmiali się itp. W pewnej chwili on zadał jej dość dziwne pytanie:

— Ciekawe jak by wyglądała pani w trumnie.

Ona nie zareagowała i jechała dalej, po chwili zadał jej to samo pytanie. Wtedy się już przestraszyła. Wymyśliła, że powie mu, że coś się jej dzieje z bagażnikiem, i żeby to naprawił. Jak postanowiła, tak zrobiła. Kiedy tylko wysiadł, ruszyła jak najszybciej na komisariat Policji. Gdy tylko tam zajechała zauważyła, że mężczyzna zostawił swoją teczkę, wzięła ją ze sobą. Opowiedziała wszystko policjantom, oni natomiast postanowili, że otworzą teczkę. Nie było tam żadnych dokumentów, tylko jedna rzecz: siekiera.

Po tym wydarzeniu kobieta pojechała do rodziny. Następnego dnia poszła z matką do lasu na grzyby. Rozdzieliły się. Po kilku godzinach matka zaczęła się niepokoić. Ruszyła na poszukiwania córki. Znalazła tylko jej nóż i koszyk.

Dziewczyny do dziś nie odnaleziono.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki