FANDOM

Cmentarz.jpg
Wydarzyło się to w nocy na cmentarzu, w czasie deszczu.

Było Wszystkich Świętych i jak wypadało, razem z moim tatą poszłam na cmentarz celem odwiedzenia grobu mojego dziadka, a że w dzień brakło nam czasu, musieliśmy to zrobić w nocy.

Staliśmy nad grobem w ciszy, rozmyślając na temat życia i śmierci, aż nagle usłyszałam jakieś pikanie telefonu. Na początku uznałam, że ktoś chodzi dookoła z telefonem, jednak pomimo dwóch minut rozglądania się nie byłam w stanie nikogo zobaczyć. Najgorsze było to, że pikanie dochodziło z wielu stron — kiedy się odwracałam, ono zmieniało swoje źródło. Tak więc poczułam ulgę, kiedy tata powiedział, że możemy już iść, jednak pikanie ciągle mnie zastanawiało. Zapytałam taty, czy także je słyszy — odpowiedział twierdząco. Plus tego był taki, że nie oszalałam.

Zaczęliśmy poszukiwania źródła, jednak bezskutecznie. Zrobiliśmy parę kroków i tata określił pobliski, nowy grób jako miejsce, z którego dźwięki pochodziły; dodał także, że pewnie leży gdzieś telefon, na który wpływ ma deszcz, poprzez spadanie na przyciski.

Zaczęliśmy poszukiwania, jednak światło zniczy okazało się za słabe. Uznałam, że wyjmę mój telefon, aby użyć go jako latarki. Włożyłam rękę do kieszeni, wyjęłam telefon i ogarnęło mnie przerażenie.

Źródłem pikania był mój telefon, na którym nie zablokowałam ekranu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki