Fandom

Creepypasta Wiki

Pościg

2162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Piszę to na brudnej kartce. Jestem uwięziony we własnej piwnicy. Tak, we własnej piwnicy!

No dobra, zacznę od początku. Zszedłem do suszarni po pranie, gdy miałem wejść na schody, jakiś psychol mnie zaatakował.

Siedzę tu około godziny zamknięty w suszarni. Mieszkam w bloku i to dużym, a więc piwnica jest wielka, a ten psychol się ze mną bawi w berka.

Nie, nie, nie mogę tu dalej siedzieć. Wychodzę. Napiszę potem, co się stało, jeśli przeżyję.

To był zły pomysł. Widziałem jego cień. Najgorsze jest to, że mówi, że ma moją rodzinę.

Aż się boję co on zrobi z moją żoną i córeczkami. Siedzę tu już 2 godziny. Czuję, że robię się głodny.

Złapał mnie po tym, jak próbowałem uciec. Po prostu trzyma mnie w mojej własnej piwnicy. Dał mi do jedzenia surowe mięso.

Nie wiem czemu, ale jest strasznie silny. Wygląda na to, że muszę tu spać.

Otwiera powoli drzwi. Napiszę co się stało.

Siedzę w rogu ściany, szlochając. Wiem skąd było to mięso. To było mięso mojej córeczki. Czemu ja i moja rodzina? Zjadłem moją dwuletnią córeczkę!

Siedzę tu półtorej dnia i jedyne co jadłem, to 2 zdechłe szczury i moją córkę. Opiszę resztę, jeśli w ogóle przeżyję.

Na moje nieszczęście żyję, bo ten psychol zabił mi żonę i córkę. Teraz mi jest obojętne czy przeżyję, czy nie. Nie mam nic do stracenia.

Znowu wszedł w swej masce. Złapał mnie i wyrzucił do sali, gdzie do niedawna była moja rodzina. Widziałem szczątki ich ciał.

A ten psychol kazał mi ich zjeść. Z obrzydzeniem i odruchem wymiotnym rozpocząłem swój posiłek. Gdy skończyłem, zwróciłem wszystko.

Wtedy morderca złapał mnie za potarganą i brudną od kurzu koszulę i powiedział: "Zdychaj". Wtedy coś kazało mi walczyć i tak zrobiłem. Po długiej szarpaninie wygrałem.

Nie wiem jak, ale to zrobiłem. Po zabójstwie tego psychola uciekłem z piwnicy na dwór wprost w ręce grupy policjantów.

Dziękowałem Bogu za to, ale jeden z nich powiedział: "To on. Zabieramy go.". Po tych słowach zacząłem uciekać, lecz oni byli szybsi i zabrali mnie do aresztu.

UWAGA!

Wydanie gazety:

Pewien obłąkany człowiek zabił całą swoją rodzinę. Po brutalnym zabójstwie spożył ich ciała.

Tłumaczył się, że zrobił to ktoś inny i był pewien, że jego zwłoki leżą w piwnicy. Jednak śledczy twierdzą, że nikogo tam nie ma.

Matka obłąkanego mężczyzny twierdzi, że miał on problemy psychiczne.

Znaleziono te notatki, w których opisał swój pobyt w piwnicy.

Obłąkany znajduje się w szpitalu psychiatrycznym.

Oni twierdzą, że to ja. To nie byłem ja. Jestem w białym pokoju z łóżkiem i lustrem. To nie ja. To nie ja!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki