FANDOM

Dziś obudziłem się około godziny dziewiątej rano. Obudził mnie gęsty deszcz uderzający o moją szybę. Grzmiało. Powoli wygramoliłem się ze swojego łóżka, poszedłem do kuchni i zobaczyłem, że nie ma chleba. Trzeba było się wreszcie ruszyć i pójść do sklepu po niego. Przy okazji kupiłem kawę, kilka owoców oraz coś na obiad. Wracając dość szybkim krokiem, aby deszcz nie zmoczył mojej nowej kurtki, przeklinając pod nosem przechodziłem koło jednego z wieżowców. Z siatki z zakupami zaczęły wypadać mi jabłka. Gdy schyliłem się, by je podnieść kątem oka zobaczyłem balkon na parterze. Mogłem przez niego dotrzec dwie dziewczynki, jedna z nich mogła mieć z 8 lat, a druga, mniejsza nie więcej niż 3. Nie były to zwykłe dzieci, na pewno nie! Ich twarze były, były, jakieś inne, nieobecne a jednocześnie wystraszone. Popatrzyłem chwile na nie, gdy nagle ta mniejsza zaczęła mi machać. Zdziwiłem się, ale odmachałem, w końcu to tylko dziecko. Szedłem równym krokiem dalej, przez całą drogę do domu miałem dziwne wrażenie, że ktoś mnie śledzi. W domu wypakowałem zakupy i usiadłem do komputera. Sprawdziłem facebooka, obejrzałem filmiki na YouTube, poczytałem kilka creepypast aż w końcu z nudów zacząłem robić się śpiący. Ułożyłem się wygodnie na kanapie i zapadłem w błogi sen. Miałem bardzo dziwny oraz niepokojący sen, przebiegał on następująco.

Byłem w swoim pokoju, siedziałem przy komputerze. Nagle drzwi, które wcześniej były zamknięte na klamkę, zaczęły otwierać się. Wystraszyłem się i poszedłem zobaczyć o co chodzi. W kuchni spostrzegłem małą, odwróconą postać, końcówki jej włosów płonęły. Próbowałem krzyczeć, ale nie mogłem, stałem sparaliżowany strachem. Nagle coś złapało mnie za głowę, zasłaniając jedną ręką oczy a drugą usta i wyszeptało "Spłoniesz".

Cały roztrzęsiony obudziłem się, wyszedłem do kuchni sprawdzić czy "nic tam się nie pali", następnie przewertowałem łazienkę, salon oraz korytarz prowadzący do mojego mieszkania przez klatkę schodową. Zaczynało się ściemniać, była godzina 18. Sklep jest niedaleko od mieszkania, a złe myśli nie dawały mi spokoju. Postanowiłem przejść się do niego jeszcze raz, przy okazji sprawdzając tajemniczy balkon. Wyszedłem z domu, deszcz strasznie lał. Gdy doszedłem do owego domu moim oczom ukazał się przerażający fakt - blok ten stał w płomieniach. Dziwne - pomyślałem, dopiero co deszcz skończył padać. Zanim zdążyłem wykręcić numer na policję czy po karetkę, straż pożarna była na miejscu. Zaczęli gasić blok. Po kilku godzinach walki z budynkiem, ewakuacji ludzi itp. postanowiłem popytać mieszkańców o ten nieszczęsny parter.

Zauważyłem mężczyznę, wyglądał na 30 lat, stał w deszczu i patrzył się na strażaków zwijających sprzęt. Powitałem go, on otrząsając się odpowiedział mi na zaczepkę. Zapytałem się go, czy nie wie, kto mieszka na parterze. Odparł on, że parter jest najgorszą zmorą bloku, oraz, że od 30 lat nikt tam nie mieszka. Podobno według opowiadań okolicznych mieszkańców pojawiają się tam zjawy dzieci, które w latach '90 poprzedniego wieku były tam brutalnie bite, molestowane a na koniec spalane żywcem. Niekiedy w nocy słychać tam jęki. Czasem przechodząc tam w nocy lub późnym wieczorem można poczuć zapach spalenizny. 

Usłyszawszy te słowa zamarłem, strach mnie sparaliżował. Szybko pobiegłem do domu, cały dysząc. Gdy odwróciłem się, widziałem postać, skądś ją kojarzę! To ta z mojego snu. Nie mogłem w to uwierzyć. Cały roztrzęsiony dobiegłem do domu i włożyłem klucz do zamka, jednakże w tej samej chwili wyrzuciłem klucz z ręki, był aż czerwony od nagrzania. Jednym sprawnym kopniakiem wywarzyłem drzwi, w mieszkaniu było spokojnie a drzwi były chłodne. Po wejściu do salonu przywitała mnie leżąca na tejże kanapie dziewczynka, którą wcześniej widziałem w oknie, na mój widok uśmiechnęła się i powiedziała:

"Witaj w domu".

To moja pierwsza creepypasta, proszę surowo nie oceniać :P

Więcej z Fandomu

Losowa wiki